4 Advent och halvvägs :)

Äntligen 4 Advent nu är julen nära!!!!
Längtar så tills vi får åka hem till Dalarna nu, vill ge alla julklappar och äta god mat och umgås med dom som man älskar mest!
Ja tänk om dess två dagar tills vi åker bara kunde springa iväg nu...

Ja och nu när julen är nära är det ju dags för hundarnas julbad...
En bild säger mer än tusen ord så det blir mycket bilder nu ;)

Först ut var Maja

   



  

  



Sedan Casper

        

  



Dom är så söta när dom är blöta och löddriga:)
Men nu får dom vänta till midsommar innan det blir bad igen...

Tiden går fort hörrni och vi har nu kommit till vecka 20 dvs halvvägs :)
Det känns skit bra!!!
Längtar så tills det lilla knytet kommer ut.
Så här kommer en magbild också.



Vecka 20+0

Våran nya säng ville mor att jag skulle lägga ut på bild också, men glömde tyvärr att göra det innan jag satte mig här så den får ni se i nästa inlägg, men jag kan avslöja att den är skitskön och jag sover sååå bra i den!!!
Bättre säng har jag inte sovit i.
Hur går det då med att inte ha hundarna i sängen??
Jo faktiskt så går det riktigt bra, Maja brukar försöka sig på att hoppa upp när vi somnat men jag brukar vakna då och jag puttar ner henne på en gång.
 På dagarna är det lite svårare att styra dom eftersom man inte är med dom hela tiden, så flera gånger har man sett att dom ligger mitt på sängen och sover men då får man ju säga till dom när man ser det...
Så det är ju bättre än innan iaf ;)

Ja det var väl allt för nu...
Jag är skittrött så jag måste läga mig för att sova nu, får skriva mer en annan dag.
Men om vi inte hörs något mer innan jul så vill jag önska er alla en riktigt
GOD JUL!!!


Kommentarer
Postat av: svärmor

Längtar efter er. Kör försiktigt i detta väder.

2009-12-21 @ 18:42:22
Postat av: svärmor

Längtar efter er. Kör försiktigt i detta väder.

2009-12-21 @ 18:43:03
Postat av: svärmor

Nu tror ni att jag är dement, att jag glömde efter 40 sekunder att jag skickat meddelandet så jag skickade ett till. Men så är det inte, något gick fel. Kör försiktigt i alla fall,

2009-12-21 @ 18:48:16
Postat av: Petra

Åh vad Luna studerade biderna på vovvarna när dom badade! :D Nej nu måste jag med blogga lite, skäms på mig! Hade bra!

kramar

2009-12-22 @ 13:57:27
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas ni haft en riktigt mysig jul! Det har vi haft =)

KRAMAR

2009-12-25 @ 10:28:15
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: svärmor

har det inte hänt något nytt.Jag tittar in varje dag och väntar mig lite nya nyheter eller bilder. GOTT NYTT ÅR och god fortsättning på det nya.

2009-12-31 @ 20:20:37

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0