Åhh vad fint det blev!!!

Idag har vi varit effektiva här hemma, Fredrik har storstädat här hemma dammsugit torkatgolv och dammat medans jag har bakat pepparkakor, jodå Fredrik var med och bakade en stund han med men gick över till städningen efter en stund.
Så ni kan ju gissa hur fint det är här hemma nu, och hur gått det luktar...
Så tacksam för att älsklingen tog tag i städningen, för det behövdes kan jag lova!

Men innan vi började med allt detta så var vi äntligen iväg till Örebromässan och vaccinerade oss mot svinis.
Har inte haft möjlighet tidigare så nu känns det bra att man fått det gjort, hoppas man slipper alla otäcka biverkningar man kan få bara...
Känner redan nu att jag har ont i armen, allrahelst när jag lyfter den högt, men så länge det inte blir något värre så har jag inget att klaga på:)

Ja ikväll då?? ja jag hoppas det blir lugnt, orkar verkligen inte med någonting på sin höjd äta lite chips och se på tv, känner att jag är ganska trött!!!

Nej nu har jag inget mer vettigt att säga så jag sätter punkt här!

Ha en trevlig kväll allihopa!



Kommentarer
Postat av: MOREN

Vad skönt det är riktig jul stämmning på tallris vägen då. Jag ska ta tag i pepparkaksbaket och lussebullarna i veckan.

Längtar tillbaka när ni var små och alla skulle baka fast jag uppskattade inte det alla gånger när ni tjivades förstås men snart kan jag baka med alla barnbarnen

2009-12-06 @ 15:52:15
Postat av: Petra

Hej vännen, Nu är jag hemma på granrisvägen igen.. Jobb och kalas kom ivägen. Du vet ju hur Sojjan är fan va hon krånglar. Försöker dom få in mig där är det tvärnej!! Ser att ni har långhelg ändå =) Både Rickard och jag är med lediga måndag-tisdag så man kanske ska passa på, hur ofta det senaste året har vi alla 4a varit lediga mitt i veckan =D. Vi får höras hade så bra nu och NJUT av graviditeten!

kraam

2009-12-06 @ 20:40:05
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0