Lucia

Ja kära bloggläsare det blev ett inlägg idag med.
Det är ni ju inte bortskämda med... :)

Vaknade imorse av ett glatt sms som meddelade att jag fick ledigt även idag med *JIPPIE*
Tänk vad snabbt humöret kan vända från vem fan vill mig något nu låt mig sova, till Yes ledigt idag vad ska vi hitta på:)
Så Fredrik kom med det fantastiska förslaget att vi skulle åka och köpa oss en gran...
(Bäst att passa på när han kommer med det förslaget...)
Sagt och gjort efter frukosten satte vi oss i bilen för att inhandla julgranen som nu ska pryda vårat vardagsrum dom närmaste veckorna och så här blev resultatet:)



Ja sen har vi eller Fredrik monterat ner sängen och lagt ut en annons på blocket så nu får vi hoppas att det är någon som vill köpa den gamla sängramen!

Det är även dags för en magbild denna gång är vi i Vecka 19 :)


Vecka 19+0
(För stor bild ska ni som vanligt klicka på bilden)

Ja ett kort inlägg blev det men det är ju bättre än inget...

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: svärmor

Vad fint ni fått, jag är avundsjuk på att du redan fått klätt granen.Jag gjorde ett försök igår och frågade men jag får vänta till nästa helg. Fortsätt att skriv ofta det uppskattas.

2009-12-14 @ 08:39:13
Postat av: MOREN

Det är bra att fira julen hemma först så kommer ni till dalom när det är jul.....kul

2009-12-14 @ 13:53:34

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0