Ultraljudet fortsättningen:)

Ja nu har jag kommit hem från jobbet och ätit lite mat så nu har jag tid att sätta mig ner för att berätta för er:)

Ultraljudet gick jättebra!
Knodden har växt sen sist som tur var, så nu är vi Vecka 18+2 enligt barnmorskan, så vi fick flytta bf datumet
3 dagar känns bra:)
Bf datumet nu är 9 Maj så det är det vi siktar på nu...
På frågan om vi tagit reda på könet så är svaret nej, Fredrik fick som han ville.
Men jag får försöka tygla min nyfikenhet och hålla ut tills i Maj då den lille ska komma ut:)
Tänkte att jag skulle visa bilden får ultraljudet också om det är någon som är nyfiken?


Ja så här fin är knodden nu:)

Finns inte så mycket mer att berätta nu
Så jag avrundar här, hoppas ni är nöjda men uppdateringen:)

Vi ses och hörs!





Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh, vad avis jag är:P Men jag glädjer mig med er:) Jag hoppas du hälsade från moster nu;)!!!!!

Kramen om

2009-12-09 @ 21:00:43
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Petra

Ååh lilla skrutten! Längtar tills den vill komma ut, så man får träffa lilla livet. Skönt att ni fått ett fast datum nu då =) det har ju varit några stycken. Nu brukar ju inte bebisen pricka in datumet men då har man något att gå efter! KRAM PÅ ER!!

2009-12-09 @ 21:10:33
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Nina

Sötbebis! :)

2009-12-09 @ 22:46:11
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Momés lilla Elsa

2009-12-09 @ 23:14:39

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0