22 Februari

Välkommen tillbaka!

Lite förändringar har skett här på bloggen till utseendet iaf som ni kanske la märke till;)
Kände att det var dags att försöka göra något åt bloggen, så jag tog mig lite tid på eftermiddagen och resultatet blev detta...

Annars har det inte hänt så mycket, jag är ju inte lika flitig som sysstrami Sara som är ute på än det ena än det andra, men jag har det bra iaf:)
Det är ju snart fredag och då styr vi kursen mot kallare breddgrader Dalarna;)
Det ska bli så skönt och roligt att komma hem igen, åka lite bräda och umgås med släkt och vänner.
Hoppas att Johanna har tid att försöka ta sig an råttboet  som jag har på huvudet också, det skulle vara så skönt!

Insåg just att jag skrivit två inlägg på samma vecka... Vet inte när det hände sist men det kan ju vara kul kanske;)

Tänkte bara berätta för moster min att hon mer än gärna får läsa min blogg, och alla andra som känner för det, för det är väl därför man har en blogg kan jag gissa;)
Ett besök från er är heller aldrig fel så har ni vägarna förbi i sommar så får ni gärna kika in, och har ni inte vägarna förbi Örebro så får ni gärna ta er vägarna förbi! :)

Ja, nej jag har nog inte så mycket mer att förtälla er, så ni får väl ha det så bra så återkommer jag med bilder från Dalom när vi varit där... och har ni extrem tur får ni ett inlägg till innan vi reser uppåt men det återstår att se...

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja usch ja... japp tacos på torsdag blir det. Jag som har varit sugen i en hel vecka snart =P...

Läste att du hade fått fast jobb nu! Grattis vad KUL!!! Och vad fint och sommrigt det blev på bloggen! Längtar till grillsäsongen ;)

kramkram

2009-02-23 @ 10:07:24
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Syrran

Lika och lika kan du ju inte påstå att dem är...förutom färgen, och vem är det som gilla grönt??? Kramar

2009-02-23 @ 14:27:58
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Petra

oj vad du ändrar! Men det blev snyggt :D

2009-02-24 @ 12:38:08
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Moren

Det ska bli skönt att få ha er i Dalom några dagar och se er laive(fel stavning va? men det bjuder jag på).

2009-02-26 @ 10:04:07

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0