3 Februari

Hej igen!
Ja nu vad det ett tag sedan jag skrev igen, och en ny månad har det hunnit bli också, ruskigt vad tiden går fort nu för tiden...
Jag var in på Petras blogg idag och kikade och Luna har blivit mycket större sen jag såg henne sist vilket var typ 2 veckor sedan, ja som sagt tiden rinner bara iväg!

Har precis gjort våffelsmet nu så jag ska grädda lite våfflor tills Fredrik kommer hem från jobbet, och imorgon är det min tur att gå till jobbet usch dom här 4 dagarna av ledighet bara försvann dom med, men jag skulle tydligen hjälpa Aleta att sy nya köksgardiner imorgon så arbetsdagen blir nog inte allt för ansträngande kan jag tänka ;)

Var ute och försökte hitta nytt tyg till gardinerna i vardagsrummet idag men det var ju inte det lättaste jag och Fredrik har inte samma smak alltid och idag var en sådan dag är det någon som har något tipps får ni gärna säga till vill ha mycket vitt och ett svart snyggt mönster...

Nej nu rinner tiden bort, så jag måste börja med våfflorna nu men lite läsning fick ni iaf:)

Ha det bra tills nästagång!!

Kommentarer
Postat av: Petra

mums vad gott med vofflor!

Imorgon vet vi om vi får lägenheten. Eller senast imorgon. Annars har vi fått två erbjudanden till på Björkrisvägen =) finns ju massor med lägenheter nu ju! Hoppas allt är bra och jag hör av mig imorrn eller på tis om hur det går med lägenheten! kraam

2009-02-08 @ 20:08:02
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Petra

Såg idag att det finns fler på granrisvägen med. Hoppas hoppas på den här iaf! Rickard tog med sig Tiina på visningen för jag orkade inte.Tiina tyckte om den och han tyckte den var fin! Och det säger ju en del för han är lite skeptisk mot att flytta dit. Men bara vi kommer iväg så tror jag det blir bra =) det var ett äldre par och två invandrarfamiljer där och invandrarfamiljerna klagade på det mesta så dom verkade inte så inresserade. Men vi får väl se. Idag är sista anmälningdagen så i eftermiddag eller kväll så får vi nog veta tror jag. Hör av mig då!

Kramkram

2009-02-09 @ 12:18:32
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Moren

Det är välingen ide mor säger nått....

2009-02-09 @ 23:45:14

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0