10 Junuari

Jaha då har man hamnat här då, Alla i min omgivning har tydligen börjat blogga så jag har väl inget annat val än att prova jag med....
Vet inte hur det ska gå men man får väl göra ett försök, jag menar mitt liv är ju inte särskillt händelserikt för tillfället det är mest äta sova jobba, äta sova jobba och har jag tur så hinner jag träffa Petra och Luna där emellan.

Men ja idag har det ju inte hänt så mycket tyvärr...
Gick upp vid 09.30 åt frukost rastade vovarna försökte mig på att spela Warhammer men det kukade ur som vanligt gissa om man blir irreterad!!!!
Så jag fick ta hand om tvätten istället, inte lika roligt men ett nödvändigt ont...
Vid 11.30 tiden kom Fredrik hem från skolan, han har haft tenta idag stackarn, Hppas det gick vägen.
Sen åt vi lite mat innan det var dags att åka till jobbet började tidigare idag så jag var på jobbet vid14.30 och åkte hem vid 18 tiden, lyx=)

Ja så nu sitter jag här, ska ut på promenix med vovvarna nu, tänkte gå runt Brickebacken det behövs kan jag säga man har ju lyckats lägga på sig en del nu efter alla helger med godis och mat som varit, och jag som skulle ta tag i det nu till det nya året, hmmm det blev ju inte så mycket av det...
men men jag har ju ett år på mig innan det är dags igen så jag hinner väl lagomt gå ner dom där kilona jag lagt på mig tills det är dags att gå upp igen;)
Nej nu ska jag röra på mig!
Ha det så bra så länge

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0