23-27 Januari

Jaha då var man tillbaka då:)
Vissa personer måste tydligen tycka att mitt liv är jätteintressant , vilket jag inte kan förstå men dom vill att jag ska skriva iaf så jag får väl försöka hitta på något spännande att skriva om...

Fredag: Inget speciellt hände.
Vaknade kl: 09.30 så jag närmar mig mitt mål iaf;)
Vi gick upp åt frukost och åkte till Almby där den nya Willys öppnat gissa om det var mycket folk där...
Försökte handla dom billiga varorna så fort det gick och sedan ställde vi  oss i evighetsköerna, ojoojoj vi stod i kö i säkert över en timma helt galet!! Personalen gick runt och bjöd på mineralvatten och choklad till alla som köade. Mycket uppskattat;)

Lördag: Vaknade även idag kl 09.30 och kl 10.00 fick jag ett sms från jobbet som gav mig ledigt idag, perfekt då kan vi åka till Vingåker och handla lite kläder, sagt och gjort vi åt en snabb frukost och vid 11.30 tiden var vi i Vingåker, trodde det skulle vara jättemycketfolk när det var löningshelg men det var väldigt lugnt faktiskt.
Jag köpte mig två par jeans och Fredrik ett par och ett par nya skor, så nu kan man visa sig ute igen.
På vägen hem ringde Fredrik till Rickard och vi bjöd över han och Petra och lilla Luna på lite mat, vi grillade fläskfile och gjorde klyftpotatis, det blev jättegott så det var en lyckad kväll;)

Söndag: Tog sovmorgon till kl10.00 vi var ganska trötta bådatvå efter gårdagen...
Fredrik hade lovat mig att flytta lampan i köket idag så vi åkte ut till marieberg för att handla lite grejor som han behövde köpte två svarta krukor till blommorna i vardagsrummsfönstret det blev kanon, och på Rusta införskaffade vi oss en hall matta en svart med halkskydd under, helt underbart nu kan hundarna leka och springa som dom vill och mattan ligger kvar på sin plats, helt otroligt!
Ja sen vad det dags att jobba igen.

Måndag: Inget roligt hände tråkigt väder så det blev ganska slött fram tills jag skulle jobba.

Tisdag: Ja och nu har det blivit Tisdag har inte gjort mycket idag heller sov till 10 idag med och sen åkte vi ut till IKEA för att titta på lite lampor och annat, köpte en lampa till spegeln i hallen och en lampa till vitrinskåpet så det blir nog tokfint.
Lagar lite mat nu innan jag ska jobba det blir köttbullar och makaroner ska nog anstränga mig och göra lite sallad också.

Återkommer en annan dag hoppas du fått lite läsning nu Sara ;)

Vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Petra

jaaaa jag ser att du har uppdaterat :)

hoppas allt är bra och tack för senast! vi får ses snart igen! kraaam

2009-01-27 @ 18:00:53
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Petra

det kommer nog snart ;) vore kul om ni ville med och bada någon dag! Det var så skönt att det var så lugnt! Tänkte ta eyra badet någon dag, billigare =)

2009-01-28 @ 14:38:00
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Syrran

Hahah, ja nu börjar det likna någonting;)Inte händer någonting....Ni är ju på språng hela tiden....:P Jag sitter ju bara framför skolböckerna hela dagarna och kan ändå skriva lite...så då måste ju du oxå kunna göra....eller;)??? Kramar i massor<3

2009-01-28 @ 17:15:54
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Moren

Tack nu fick jag någe att läsa också.Vore roligt med bilder också. vill se hur det blir:)

2009-01-28 @ 22:37:58
Postat av: Malin

Jobbar du varje dag? :o <3

2009-02-01 @ 15:34:55
Postat av: Erika

Ja Malin nästan varje dag iaf...

2009-02-02 @ 12:57:13
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0