2 veckors uppehåll...

Tänk vad tiden går fort... Det var över två veckor sen jag skrev sist, ja vad har jag då gjort under dessa veckor???
Mycket bra fråga jag har faktiskt ingen aning...

Fick besök av svärföräldrarna förra tisdagen, dom kom för att fira Fredrik som fyllde år för exakt en vecka sedan...
Så det var skoj! Man är ju inte direkt bortskämd med besök här.
Ja så fyllde ju Fredrik 26 förra torsdagen den 16 Juli.
Han fick kalsonger och en skjorta av mig och ett chassi till datorn som han själv var med och valde ut ;)
Jag kan ju ingenting om datorer och sådanna där tekninska saker...

Sen har tiden bara rullat på, haft mensväkt så jag trodde jag skulle dö, fy fan vad ont sådant kan göra, tänk om man fick vara kille en vecka i månaden.

Ja sen har jag bara jobbat så som ni märker har ni inte missat så mycket under dessa två veckor.

Pratade med mor idag och hon berättade att far hittat ett litet hus till mig, så jag letade upp det på internet, och jag kan inte annat än säga att far hade rätt, hade jag 450 000 kr skulle jag köpa det. Men tyvärr har man inte pengar till det i dagsläget men det var precis ett sådant hus jag skulle vilja ha, ett riktigt smultronställe. Ibland funderar jag på om far kopplar ihop sin hjärna med min, för han lyckas förstå mina önskningar bättre än någon annan, det är precis som det huset som är taget direkt ur mitt huvud.... Ja mystiskt är det.

Nej nu måste jag röra på mig, ska åka och jobba i två timmar nu sen ska jag hämta Fredrik på Willys.

Vi ses och hörs!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi, lite sen med svar på dina kommentarer. Men bättre sent än aldrig va?

Kommentar 1: Tack! :) Blev jätte nöjd. Lite ovant med lugg i början bara, men har börjat vant mig nu. :P

Kommentar 2: Ja, filmen var helt underbar! Riktigt riktigt bra. Tyvärr hade vi ingen textning på den, så ibland missade man lite. Haha, speciellt om det kommer ett ord, man känner igen det, men kommer inte på det, så sitter man och grubblar på det och glömmer lyssna på fortsättningen. Haha.

Men hoppas allt är bra med er! Vi hörs!

Kram kram. <3

2009-07-28 @ 23:15:06
URL: http://sofiaholm.bloggagratis.se
Postat av: Nina

Ja, det var jätteroligt där :) Barnen har så kul tillsammans :)

Tiden går otroligt fort! Nu fyller till o med Luna ett snart ;)

2009-08-10 @ 12:28:56
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Petra

=D

=D

=D

2009-08-27 @ 12:02:14
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0