Farens födelsedag!!!!

Ja, må han leva!
Ja, må han leva!
Ja, må han leva uti hundrade år!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva uti hundrade år!


Och när han har levat
Och när han har levat
Och när han har levat uti hundrade år!
Ja, då ska han skjutas.
Ja, då ska han skjutas
Ja, då ska han skjutas på en skottkärra fram!


Grattis käre far på stora dagen!
 Hoppas du får en bra dag, paketet får du när vi kommer hem...
Stort grattis och många kramar!



Sen har vi ju lilla morfar som också fyller år idag,
 tyvärr har jag inget kort på honom så han kommer undan med en gratulation utan bild...
Stort grattis till er båda!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja nu är det ju förskräckligt... fy skäms på oss!! Fast vi får väl skylla på att vi har haft lite att stå i. Från och med i måndags har ju typ halva släkten fyllt år. Och GUD vad fränt att våra pappor fyller på SAMMA dag!! Pappa fyllde med igår :D ska blogga lite nu tänkte jag. Och imorgon är det ju syrrans student, så på lördag är vi i ställdalen och firar. Vi får se lite hur det blir med rickards resa till skåne, kanske blir framflyttad. Så isåfall är vi ju hemma på söndag om det kan passa? Det är ju så man får lite abstinens efter grilla-med-erika-och-fredrik =D

vet inte om du fick mitt sms??... hur som hellst ska jag verkligen sova nu för imorrn ska jag upp kl 5 och göra i ordning syster!

kraaaaaaam

(och grattis till 3års dagen)

2009-06-04 @ 23:16:36
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0