10 Mars

Ja kära läsare, här händer det inte så mycket...
Men jag kan ju skriva några rader iaf!!

Min förkylning håller äntligen på att ge sig nu efter en vecka, det är andra gången som jag blir förkyld när vi kommer hemifrån Dalom, men denna gången har jag listat ut vem som är ansvarig för smittan iaf. Stackars Victor var förkyld och hade feber är vi var där, så jag skulle tro att det är han jag blivit smittad av, men nu är det som sagt påväg åt rätt håll igen. Vilket är  jätteskönt!!

Jag måste ju erkänna att jag fuskat också jag har tagit nässpray men bara till natten så jag ska kunna få sova så nu gäller det att jag lägger av med det så jag inte blir beroende igen... :/



Ja annars händer det inte så mycket... Vi ska eventuellt ha fest här på Lördag kväll men det är inget som är bestämmt ännu, Fredrik och några klasskamarter skulle dricka öl och spela Guitar Hero så jag får väl umgås med tjejerna då, men vi får se hur det blir :)



Ja ni får väl ha en bra dag, så ska jag gå och plocka upp en falukorv ur frysen så vi kan få lite mat i oss när Fredrik kommer hem.

Vi ses



Kommentarer
Postat av: Petra

Är det hunden Victor du har blivit smittad av?? Hoppas du blir bättre snart, inte kul att vara sjuk..

kramkram

2009-03-11 @ 10:36:06
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0