29 Mars Uppdateringar från veckan

Jaha då var det dags för lite uppdateringar från veckan nu då...
Det har ju inte hänt så mycket som vanligt förutom att jag klantat mig lite extra kanske men jag återkommer till det:)

Ja nyss hade vi vår här men nu vet i fan var den tagit vägen, så fort snön smultit bort på baksidan kommer det ett regält snöväder igen, blir lika ledsen varje gång...
Men nu är snön nästan borta igen så det är väl bara att vänta på nästa snöväder igen för nu törs jag inte ens fundera på vad ska sätta för blommor i rabbaterna på baksidan för då börjar det snöa, så det är lika bra jag väntar på snön så kan jag bli glad när det inte kommer någon mer snö, om jag skulle ha sådan tur.
Det känns som våren är jätteförsenad i år eller så var den bara tidig förra året, jag menar vi plockade ju första fästingen på Casper i slutet av Mars föra året och nu känns det ju inte direkt som att det är fästing tider direkt...

Ja sen har min underbara pojkvän fixat en överraskning till mig ikväll, jag är så nyfiken så jag spricker...
Har försökt luskat i vad det kan vara men det är svårt när man inte får några riktiga svar från honom, men ikväll får jag ju se iaf *Jippie*
Det skulle vara en förtidig födelsedagspresent eller något, ja snart smäller det tyvärr!  Snart är man 23år bara 6dagar kvar nu. Usch jag tror att jag börjat få en liten kris, jag är ju snart 25 faktiskt, tiden går så ruskigt fort.

Men sen var det ju det här med klantigheten också... jag har lyckats köra sönder backspegeln på bilen... Ja den är inte speciellt vacker nu faktiskt tejpad och dan, så nu har vi beställt en ny backspegel från Rejmes skulle kosta 2100kr usch och fy vilka priser dom kan ta för en så liten detalj på bilen men den är ju ack så viktig tyvärr. Men jag lyckades behålla kåpan och spegeln i helt skick så vi slipper köpa det också, men det är så himla onödigt, varför är inte garagen gjorda i gummi så slapp man förstöra bilen när man ska in och ut ur det hela tiden.

Ja det var väl det som hänt under dom här dagarna...

Hoppas ni får en bra kväll, för det hoppas och tror jag att jag kommer att få iaf:)











Kommentarer
Postat av: Sara

Den som väntar på något gått väntar inte för länge;) Jag lovar dig du blir INTE besviken!!! Hoppas ni får det trevligt<3!!! Kramar

2009-03-30 @ 10:19:29
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Petra

Ohmygooood.... nu blev jag nyfiken!! Undrar om jag orkar vänta på svar eller om jag är tvungen att ringa! Det visar sig! Hoppas du fick en trevlig överaskning och en trevlig kväll!!

Kramar!

2009-03-30 @ 15:39:09
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0