16 Maj

Ja nu kommer då fortsättningen av helgen=)

Lördag 16 Maj

Idag kom vi iväg till Varberga iaf, så hundarna fick sin promenad där i Varbergaskogen, som vi lovade dom dagen innan.



Fredrik kastar pinne med vovarna.
Den minsta pinnen han kunde hitta... ;)

 
         

Maja fick tokfnatt och sprang runt den lilla dammen flera varv så här kommer lite roliga bilder på det ;)



Sen var det lite bad på schemat... Nej inte skulle våra hundar badafrivilligt,
 men när husse kastar pinnar i vattnet måste ju någon gå ut och hämta dom eller???



Själv satt jag mest och sloade och tittade på när yrvädren jagade varandra runt den lilla dammen ända tills.....



en blöt Maja kommer och anfaller en bakifrån =)

Efter det var det dags att ta sig hemmåt igen, men först måste vi inhandla en födelsedagspresent åt Rickard som fyllde år i Torsdags... Vi var ju ditbjudna på kalas på eftermiddagen.

Så vid halv 5 tiden på eftermiddagen begav vi oss mot granrisvägen för att fira Rickard
Vi fikade lite och satt och pratade lite. Petras föräldrar var där med deras hund Qeenie så Maja fick passa på att umgås lite med en annan hund, vilket hon inte uppskattade förens det var dags för oss att gå hem igen, hon kröp under soffan så fort Qeenie kom i närheten, men det var bra träning för henne.

Rickard blev så glad för sin födelsedagspresent som han fick av Fredrik att han bara var tvungen att prova grejorna nästan på en gång, eller hur var det nu igen Rickard... ;)


Tycker att du ser ganska glad ut iaf...
Han fick iaf en diskborste ett par diskhandskar och en flaska grumme natur diskmedel.

Sen måste jag ju bara lägga ut en bild på den sötaste ungen  jag vet...

Jag och Luna....

Här kommer även en bild på Jordgubbstrappan som Fredrik byggt åt mig,
tack älskling du är bara bäst!!!!




Ja nu har ni fått alla uppdateringar ni kan få från min helg.

Ses om någon dag igen!


 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej, men kolla vilken händig bror man har asså. Snyggt!

2009-05-17 @ 21:50:37
URL: http://sofiaholm.bloggagratis.se
Postat av: Petra

Vad roligt med så många bilder! Kul att ni kom igår, hade jättetrevligt!



Synd på din ampel men såg att Rickard hade skrivit utförligt vad man kunde göra åt saken hehe....

Vi hörs och syns och på tisdag tar vi våran runda igen!

Kram

2009-05-17 @ 22:49:36
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: anna

åh jag vill också ha en jordgubbstrappa :)

Postat av: Nina

Va fin jordgubbstrappan är :) mysig!

2009-05-19 @ 08:27:22
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Hellre en toffel...

Ojoj! Men Maja! Sådär hade jag aldrig vågat göra, om jag hade haft en blöt päls:S Usch, vovven vet inte vem hon muckar med;)



fin trappa!:D Kanske man får smaka lite jordgubbar om vi kommer ner i augusti?;)

2009-05-25 @ 18:02:22
URL: http://blumah.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0