21 Maj Fästing panik!!!

Måste berätta om en sak som hände igår...
Trodde aldrig att det skulle hända mig, men det gjorde det!
Jag sitter i lugn och ro och försöker äta frukost och titta på tv, när jag plötsligt fick se något på benet...
En FÄSTING, usch och fy vad otäckt det var!
 Har aldrig haft någon förut och hoppas att jag slipper få någon mer...
När Fredrik lyckats avlägsna den från benet kände jag hur det kröp i hela kroppen och så fort det kändes som att något kröp på kroppen så stelnade jag till, lite fånigt kanske men det var faktiskt riktigt läbbigt!!!

Ja och nu ska jag strax åka in till stan för att möta upp en arbetskamrat för att handla en födelsedags present, innan det är dags att åka till jobbet... Ska ha någon sorts personalfest, och jag är inte sugen för fem öre att gå på det men man måste väl.

Få se om jag orkar ta mig ut på en joggingrunda med Petra ikväll, vi har ju varit lite slappa några dagar nu, så vi tänkte att vi skullle springa två dagar irad nu då istället.
Vi sprang ju igår så om jag inte blir allt för sen hem kanske vi tar en joggingrunda ikväll...

Nej nu ska jag göra mig klar...

Synes och höres ;)


Kommentarer
Postat av: MOREN

Nu blir det festing halsband på dej med hi hi :P

2009-05-21 @ 18:57:22
Postat av: anna

ja ursch, jag minns när jag var fem år och i småland, då fick jag en fästing. Grannarna undrade nog varför jag skrek.



fästingarna har kommit till dalarna nu och jag får plocka loss dem från hunden stup i ett. så disguisting!! Äckliga kryp.







2009-05-22 @ 08:52:26
Postat av: Petra

Äckelfästingarna... hoppas du klarar dig från dom nu!

Hur hade du det på personalfesten igår då? Bättre än förväntat hoppas jag =) blir det springa idag tro?

kramis

2009-05-22 @ 17:12:48
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Peppe

Hej Erika!

Sitter och läser din blogg, tycker den är rolig.

Man får ju veta mer än vad ni annars berättar, men det är väl inte meningen att föräldrar och svärföräldrar ska veta allt. Några synpunkter och frågor har jag dock: Hur går det med aveln? Varför kan jag inte hitta något om plumpspel i din blogg?

Jag saknar beskrivningar om treudd, jävla skitfi..

hm och snopptorka men annars är det väldigt bra skrivet och berättat. Det kan ju också vara jag som inte läst ordentligt och kanske missat ovanstående förklaringar. Vi får utforska det i morgon när vi kommer och hälsar på.

Ha det så bra tills vidare.

Puss & kram Svärfar.

2009-05-23 @ 19:21:37
Postat av: Sara

Nu är bilderna fixade, jag vet inte varför det inte gick att klicka på vissa??? Hoppas det är bra med er!!! Kramar

2009-05-23 @ 21:57:42
Postat av: Anonym

Nu är bilderna fixade, jag vet inte varför det inte gick att klicka på vissa??? Hoppas det är bra med er!!! Kramar

2009-05-23 @ 21:57:58
URL: http://sarajbackman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0