Mors Dag!


Ja som sagt idag är det mors dag, så jag hoppas att det inte är någon som glömt bort att gratta sin mor idag...
Jag var den första med att gratta min mor idag iaf, konstigt nog eftersom jag inte ringde förens vid typ 2 tiden på em idag... hmmm men det är ju kul att vara först för en gångs skull ;)

Så jag vill ge världens största grattis till världens bästa mor, älskar dig och saknar dig!!!




Sen vill jag även säga grattis till Petra som har sin första morsdag idag, Grattis Vännen!!!

Inte nog med att det är mors dag idag det är även så att jag och Fredrik firar 3 år idag :) Fy vad tiden går fort när man har roligt, förstår inte att Fredrik stått ut med mig i 3års tid nu men jag är så tacksam för det!!!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, du är mitt allt....
Älskar dig jättemassor!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3





Det blev ett kort inlägg men det är alltid något....;)


Kommentarer
Postat av: Malin

<333

2009-06-02 @ 18:33:19
Postat av: Unge Herr Blumenberg

Grattis på er!:D lång tid det!;) Och det där med fel intryck behöver du inte oroa dig för, för det kan lika gärna vara du som fått fel intryck av mig, jag menar - jag KAN vara snäll jag med!:D Sköt om er nu, så ses vi till midsommar!:)

2009-06-03 @ 11:01:54
Postat av: MOREN

Tusen tack du är bara för go. Mycket glad för din skull att du kommit till ro med kärleken, till min stora lycka älskar jag han med. Men sej inget då blir han så stöddig. Ha det bra vi syns snart

2009-06-03 @ 20:30:53

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0