Bättre sent än aldrig...

Ja som ni märkt har jag varit extremt dålig på att uppdatera bloggen nu på sista tiden, jag som trodde att jag skulle blogga varje dag sen jag fick reda på att jag väntade knodden, men nej så blev det ju inte riktigt...
Ja jag har väl lite att berätta nu till och börja med så har jag missat två magbilder så det är väl lika bra att lägga ut dom :) Tycker dock att magen var större vecka 15 och 16 än vad den är nu, men ja det är väl så det är, jag har ju minskat i vikt en del också så det kanske har lite med storleken att göra??
Vecka 13
Vecka 14+4

Helgen som var var vi åter igen hem till Dalarna, denna gången var det inte för att baka utan för att gå på dop
Fredriks systerson Axel skulle döpas i Leksands kyrka.
Så jag tog två semesterdagar på Fredagen och Lördagen för att vi skulle kunna vara med:)
Efter kyrkan vart det kaffe och tårta hemma hos Fredriks syster och hennes familj, mycket gott och trevligt var det!
Från Vänster Fredriks syster Helena, lilla victor, Pappa Janne, Fadder Jonas med lilla Axel och prästen som jag inte minns namnet på...
Efter fikat bestämde vi oss för att åka hem till Örebro igen, hade tänkt sova kvar hos Fredriks föräldrar till Söndagen och åka till Örebro när vi vaknat, men jag hade lite bekymmer med "huggningar" på vänster sida alldeles nedanför revbenen... Men det gick över tills det var dags att sova och inte känt något mer efter det heller så det var väl bara något tillfälligt.

Imorgon kära vänner är dagen jag längtat efter riktigt länge, dags för ultraljud:) jag är så spänd och nyfiken på att få se vad det är som ligger där inne, har ännu inte känt några rörelser men det kommer väl får man hoppas... :)
Ja så imorgon vid 14.30 får vi förhoppningsvis se en frisk knodd, hoppas allt står rätt till bara för lite orolig är man ju!

Nej nu orkar jag inte skriva mer, måste äta lite lunch och spela lite wow innan det är dags att åka till jobbet...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah, härligt syrran, grattis till lvl 24. Spännande för er...första gången ni får skymten av knodden, vilken härlig känsla<3 Hälsa den från mig, att moster vill att den skyndar på veckorna så hon får träffa den snart:)Kramen om!!!

2009-11-17 @ 19:16:56
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hur gick det på ultraljudet idag? Bra hoppas jag =) Är du hemma imorgon förmiddag? Tänkte kika ner en sväng i såfall. Men jag skickar sms. Pussokram

2009-11-18 @ 21:29:29
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0