Kan inte känna mig nöjd...

Nej jag har faktiskt försökt tycka om min nya frisyr men det går verkligen inte...
Aldrig mer ska någon få klippa mig så här, usch och fy!!! och till råga på att så är håret precis för kort för att jag ska få upp det i en tofs så nu vet inte hur jag ska bära mig åt... någon som har något tips????
snälla... Jag har lite smått panik!!!!!!!!

Ja annars händer det inte så mycket, Jag och Fredrik skulle ut och leta badrumsvåg efter att jag slutat, men först  så vi tog en middag på Subway (tonfisk) fyrutti vad gott det var... ja sen var det dags att leta våg vi var på både ÖoB och Rusta men ingen av dom hade någon så det får nog bli Marieberg imorgon innan jobbet. 

Jag ska få en ny barnmorska föresten, hon vi hade tidigare skulle tydligen sluta, vilket inte gör mig så mycket för jag tyckte mest att hon var snurrig och vimsig så jag hoppas att Gunilla blir bättre, det lät som hon hade några år på nacken så förhoppningsvis blir det bättre än innan:)

Nej nu ska jag fördriva tiden med lite tv tittande tror jag, väntar på att Lyxfällan ska börja men det är ju två timmar kvar tills dess så jag får göra mitt yttersta för att hålla mig vaken få se om det går, det blir iaf smörpopcorn till Lyxfällan som jag längtat, då kan jag hålla mig vaken iaf :)

Ha en trevlig kväll



Kommentarer
Postat av: Nina

Har tyvärr inga tips om hur du kan göra med håret. Kan du inte lägga in en bild så man lättare kan se vad man har att göra med? ;)



Min barnmorska hette också Gunilla och hon var väldigt bra. Så vi får väl hoppas på att det är ett "turnamn" bara ;)

2009-10-01 @ 20:12:11
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-10-01 @ 22:21:55
Postat av: Svärmor

Gör ett försök och får se om jag kan skicka till dig. Läser din blogg varje gång du skrivit, det är kul att se vad som händer hos er i Örebro. Hoppas att allt är bra med er alla tre, tänker på er flera gånger varje dag.Älskar er och hoppas att vi syns snart.

2009-10-01 @ 22:27:48
Postat av: MOREN

Kan Fredriks jul klapp vara någe. Du klipper han så nu kan väl han hjälpa dej eller..... Ha det bra älskar dej. Kramiz

2009-10-02 @ 01:29:50
Postat av: Sara

Hörru du syrran, hur ska vi kunna ge förslag när vi inte vet hur du ser ut eller vad det är du tycker är så fel med frisyrren...du får lägga upp en blid eller skicka ett MMS så kanske vi kan hjälpa dig:P



Hahah, jag såg oxå lyxfällann, ett riktigt bra program:)



Kramen om!!!

2009-10-02 @ 11:09:48
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Niklas

Kan man inte få se en bild av åbäket? lovar att han inte ska skratta =P

2009-10-10 @ 10:58:03
Postat av: din kusin johanna

hej vännen. länge sen vi sågs sist, tyvärr har jag inte sett din frisyer.så kan inte ge jätte mycket tips. men om du tycker det är för kort tycker jag du ska köpa små spännen som du kan sätta upp håret så det blir en liten frisyer!. det blir jätte fint, sätt hår spännerna lite huller om bullder:) för då kan du få upp håret utan någon tofs:) puss på dig/johanna

2009-11-28 @ 22:42:21

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0