Mammas lilla knodd...

Ja idag är vi i vecka 14+0 tänk vad tiden går...
Tyckte nyss att vi fick reda på att vi hade en knodd i magen med det är ju faktiskt 8 veckor sedan.
Ujuj tiden går så fort och allt känns så nytt och spännande, snart har ju faktiskt halva tiden gått...
Jag är så förväntansfull och försöker sluka all info jag kan få tag på!

Idag kom äntligen mitt angelsound som jag längtat efter sååå länge eller ja iaf sen i fredags då jag köpte det, men dagarna går ju så långsamt när man väntar på något.
Så fort jag hämtat ut paketet fick jag ju lov att prova det, var så spänd på att få veta om jag kunde höra den lille eller inte.....
Det tog inte lång stund förens jag kunde höra det lilla hjärtat pick på där inne, det var en helt sjuk känsla att få höra det lilla hjärtat picka på som bara den, så nu kan jag lugna mina nerver, för nu vet jag att knodden i allra högsta grad lever där inne :)

Sen fick jag en rolig kommentar av Wilma om att hon trodde att jag skulle blivit så tjock att jag inte skulle kunna köra bil längre, men så är inte fallet magen har växt men riktigt så stor är den inte och det lär nog dröja ett tag till... :) så jag tänkte att jag ska lägga ut första magbilden idag så får jag väl fortsätta varge vecka få se om det blir någon skillnad, vilket jag verkligen hoppas!
Klicka på bilden för att få den större


Vecka 11+1

Ja det var väl allt för nu...

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag blir helt lycklig när jag läser din blogg! grattis grattis igen till dig och fredrik. men du måste uppdatera mer ofta (typ varje dag) för det är så spännande :) å så mysigt..

KRAM!

2009-10-22 @ 19:21:44
URL: http://yahanon.blogspot.com
Postat av: Sofia

Åå, nu har det ju börjat synas. Va kul! :) Så spännande det ska bli!!

2009-10-22 @ 19:31:26
URL: http://sofiaholm.bloggplatsen.se
Postat av: svärmor

Vad duktig du och Fredrik är som lyckades få till den där magen. Jag blir alldeles varm i kroppen när jag ser den lilla magen och vet vad som finns där inne.

2009-10-22 @ 19:38:00
Postat av: Petra

Åh vad fin liten (än så länge) mage!! Syns ju att det är en liten knodd därinne! Måste få höra på angelsoundet sen någon dag :D kramar

2009-10-22 @ 21:05:59
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: anna

jag vill också ha en sån mage!! :)

grattis igen till er båda!! Jag följer bloggen med spänning...

2009-10-23 @ 07:53:36
URL: http://sunnanangsanna.blogspot.com
Postat av: Sara

Härligt syrran, lite avis blir jag faktiskt:P Det är så spännande:D Ta med dig angelsoundet till dalarna så moster får höra:D Måste få känna lite då vi ses<3

Puss&Kram

2009-10-23 @ 11:29:48
URL: http://sara
Postat av: MOREN

2009-10-23 @ 11:31:34
Postat av: MOREN

Mome´s lille "kicka" när jag läste och tittade på magen var min fösta känsla att det är en tösa bit vi får se om känslan sitter i. Var rädda om varandra och hälsa från momé. Kommer själv ihåg vad stolt man var över magen som växte(synd att det inte är så nu) och att tiden går alldeles för sakta. Ha det bra vi höres. Tomma kommentaren beror på Saras dator som inte är kompis med mej.

2009-10-23 @ 11:43:30
Postat av: wilma

Hej

Vilken liten mage du har (skratt skratt). Trodde den var större. Jag tror ändå den blir så stor att du inte når till ratten och jag inte kan sitta i ditt knä. Kramar

2009-10-23 @ 11:48:13
Postat av: Petra

Heej vännen! Hoppas ni har haft en bra dag i Sveriges huvudstad! Blev det någon säng tro? Isåfall kikar jag ner imorgon om ni är hemma. Det visar sig! Väntar på uppdatering (ska ju komma från rätt käft...) haha vi hörs o syns!

kramar

2009-10-24 @ 23:30:07
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0