Baby Ticker

Ja jag har sett att det är många som har en sådan där Baby Ticker och tänkte att jag också skulle försöka skaffa mig en, vilket jag nu gjort;)
Det stämmer inte riktigt på dagen tror jag men jag får uppdatera det riktiga datumet när jag fått ett riktigt BF datum av barnmorskan, för nu är den bara inställd efter när jag senast hade mens...

Ja igår hade vi Petra, Rickard, Luna och Rosita här det var jättetrevligt, tack för en trevlig kväll snälla ni!!
Måste vi göra om snart....

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre...
Ska snart åka och jobba.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack :)



Kul med en sån där babyticker. Då slipper man fråga hur långt gången du är hela tiden ;)

2009-09-07 @ 21:11:18
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Momè som inte vet vad en baby ticker är ......önskar en förklaring?????

2009-09-13 @ 16:12:17

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0