Kryssningen till Riga

Kryssningen var väl kanske ingen jättehöjdare, men det är väl kanske inte meningen att man ska ut på sjön när man är gravid???!!!
Men men nu är den avklarad iaf:)

Kommer inte skriva så mycket utan det blir mest bilder som ni själva får titta på...


På bussen på väg till Stockholm...

   
Båten har lämnat hamnen i stockholm.
Min arbetskamrat Alexandra och hennes pojkvän Fredrik var med och kryssade :)


Jag och Älsklingen!!!

     
Rigas hamn


Jag ute och spatserar i Riga

     

Lite olika saker vi sprang på i Riga som vi tyckte var världa att fotografera :)


Så här trött var älsklingen på bussen hem till Falun.

Ja så hur ska jag sammanfatta denna resa nu då...
Resan var trevlig, sällskapet också, men jag mådde illa mestadels av resan och var trött så jag tror inte att jag var så rolig att umgås med... Båten var en skam hytterna var en katastrof och priserna på båten var som hemma så det kändes ganska olustigt. Men vädret var bra så det var lugnt och stilla på sjön där vi for fram;)

Sen det viktigaste av allt var att Fredrik friade till mig!!!!!
Så nu är man förlovad mitt på Östersjön:)
11/9 2009
Jag är så lycklig!!!!

Ja och nyss ringde Alexandra min arbetskamrat och berättade att eftersom det hade varit så mycket klagomål på resan så fick vi erbjudandet om att åka på en ny Dansbandskryssning till Åbo denna gång helt gratis, så jag ska höra med älsklingen så får vi se vad han säger...
Ja det var väl allt för nu.

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis till förlovningen! Allt händer på engång därborta ;)

2009-09-17 @ 12:47:40
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: MOREN

Heter älsklingen jan nu?????

2009-09-17 @ 14:01:34
Postat av: Moster

GRATTIS till förlovningen!

2009-09-17 @ 17:48:21
Postat av: Mormor

GRATTIS till förlovningen.Det kom inte som någon överrasakning, jag hade mina aningar att det skulle ske under kryssningen.

2009-09-17 @ 17:54:32
Postat av: Syster rysster

Jag får grattulera till förlovningen, fasten jag redan gjort det;) Hoppas det blir bättre med illamåendet, men kom i håg det är helt normalt, ingen idé att klaga och grumla över det. Du vet gravid är ingen sjukdom, bara bita i det sura äpplet och se fram emot den stora dagen i stället:D

2009-09-17 @ 22:04:43
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Niklas

Får la gratulera så mycket hörru!=) visst är riga fint på sina ställen?=) Den där pelaren med statyn ovanpå har jag också sett!:D Dessutom har jag ätit på McDonalds som ligger där precis bredvid;) Alltid kul att känna igen sig=) Ha det så bra!=)

2009-09-18 @ 12:57:27
URL: http://blumah.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja det är hon som är boven i dramat =) vist blev det snyggt! Jag är skitnöjd!! HUr mår du förresten? Ledig något i helgen kanske? kram

2009-09-19 @ 11:41:08
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack så mycket! Jag vill lära mig mer också, men tyvärr har man inte så mycket tid för det. Men lite i taget så kan man till slut :)

Har du Photoshop?

2009-09-19 @ 12:38:31
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det är faktiskt rätt så kul när man fattar :)

2009-09-19 @ 22:59:27
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Petra

Nej jag är inte heller så duktig på att pallra mig över =) Sitter hemma och vårdar min nya älskling, diskmaskinen som numera är igång! Älskar den haha :D Hur har ni det till veckan- helgen? på fredag åker jag och hönan till ställdalen, inför kopparbergsmarken. KRamis

2009-09-22 @ 17:26:28
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Sara

Vart har bloggandet tagit vägen:O????

2009-09-25 @ 13:04:39

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0