Godis är gott!

Ja vid 20 tiden idag var jag bara tvungen att gå bort till Konsum och köpa mig en godispåse:)
 så nu sitter man här och syndar...
Men det är så förbaskat gott så det kan man ju få unna sig ibland  speciellt när vädret idag har varit så ruttet!
Har det snöat hos er med??
Inatt när jag var upp och kissade så var det alldeles vitt på backen men tack och lov så hade det försvunnit på morgonen:)

Imorgon ska vi få på sommardäcken på bilen iaf, det är ju på tiden... 
Men så går det när leveranserna krånglar och dom skickar däcken fel, så vad gör man?

Varit till Marieberg en snabbis idag och beställt en skötväska till vagnen så förhoppningsvis hinner vi få den innan knoddis kommer:)
Fredrik säger ju att knoddis kommer imorgon så han har lagt champagnen på kylning nu så vi får väl se om han har rätt:)
Vore riktigt skönt att slippa magen nu så för mig får h*n gärna komma imorgon...

Ska in till BM imorgon igen och kolla om jag fortfarande har äggvita i urinen...
Hade en 1 i måndags när vi var där så vi får väl se vad detta prov säger.


Förkylningen har börjat ge med sig iaf, men jag är fortfarande trött och seg i huvudet.
Men det känns bara att det går åt rätt håll iaf...

Nej nu ska jag bry mig lite om godispåsen igen:) men ni får ha det bra så länge så får vi se när det händer något nytt här igen...

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Syster ryster

Snö vad är det? Bor ni i norrland eller=)

2010-04-21 @ 22:12:43
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Moren

Ja det har snöat men inte så det blir vitt på backen eller.

Ååå är Fredrik klar med skrivandet eller är det ironi med att knoddis kommer i morgon?

Ringer i morgon och är nyfiken!

2010-04-21 @ 23:41:47
Postat av: Syster ryster

Absolut hon är världen goaste, inge ont i henne alls=) Lite svårt att först norskan i bland bara men då är det bara att fråga hon förstår svenska och kan de flesta svenska ord så det är inge problem=)Hon kommer och hälsar på mig och Niklas i sommar förresten=) Kram

2010-04-22 @ 01:24:52
URL: http://sarajbackman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0