Hjälp,Hjälp,Hjälp!!!

Som dom flesta av er vet så är ju jag och Fredrik inte riktigt överens när det gäller att komma på namn till knoddis...
Tiden tickar på och jag har nu insett att vi nog måste ta hjälp utifrån, så därför mottages namnförslag varmt!
Flicknamn har vi tre som vi båda är överens om men vi har inget pojknamn ännu så därför känns det som prio ett just nu.
Så har du lust att försöka hjälpa oss med detta "problem" så kom gärna med förslag!

Alla prover visade bra hos BM idag också för den som funderar, så nästa besök hos henne blir den 3/5 om knoddis inte hunnit ut ännu:)

på återseende!


Kommentarer
Postat av: svärmor

Skönt att allt var bra med dig, nu är det bara att vänta. Namnet brukar komma till en på något vis när man ser den lilla, det är svårt att bestämma ett namn när man inte har ett utseende. Lycka till.

2010-04-22 @ 19:45:52
Postat av: Johanna

Här kan ni få några förslag på pojknamn: Isak, Lukas, Theo, Noel =) Det har jag många på lager nämligen... Spännande att se vad det blir och vad han/hon kommer heta, eller jag säger han för det känns mest rätt ;) Hoppas att allt är bra, verkar bättre på alla fronter efter vad jag kan läsa =) Hälsa Fredrik! Kramkram

2010-04-22 @ 21:22:33
URL: http://jsan8.blogspot.com
Postat av: Nina

Svårt att komma med namnförslag då man inte riktigt känner er och inte vet vad ni gillar för typ av namn. Sen brukar det ändå poppa upp rätt snabbt efter förlossningen om ni nu inte skulle ha något färdigt.

2010-04-22 @ 21:40:15
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det är ju så svårt när man inte vet könet på bebisen. Sen vill man ju inte köpa för mycket innan bebis kommit heller :)

2010-04-22 @ 23:00:35
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mormor

Några namnförslag: Joel,Oliver,Tobias,Kim. Kram på er.

2010-04-23 @ 18:18:31
Postat av: Malin

Ni döper inte ungen till Liv om det kommer ut en tjej, okej? Inte för att det kommer komma ut någon tjej men bara så att ni är förvarnade.. ;D

Sen kan ni döpa pojken som ni kommer få till Hugo, Simon, Viggo, Alex eller Kewin :))

2010-04-23 @ 18:29:11
Postat av: Anki

Hej! Det finns så många fina namn. Här kommer några som jag skulle tänka mig döpa mitt barn till. Eftersom jag tror det blir en tjej är det föslag på flera tjejnamn. Sen tror jag också att man kan ha några förslag namn som sedan när man ser barnet att något passar bättre än de övriga.

Tjejnamn: Tindra, Simone, Emilia, Alice, Saga, Tuva

Pojknamn: Manuel, Charlie, William, och Joel som mormor. Ni har ett angenämnt "promlem"

Lycka Till Anki

2010-04-23 @ 20:37:17
Postat av: Anki

Hoppsan. Man kanske skulle kolla stavningen innan man skickar iväg mailet. Det gick lite för fort.

Anki

2010-04-23 @ 20:41:11
Postat av: Morén

Vad sägs om Edward Jacob Ville Melker Melwin Isak Klas Markus Joel Jens Anton Oskar Herbert Carl Kaj Jerk Hans

2010-04-26 @ 02:29:49
Postat av: Johanna

Haha, det låter som mig & Niklas då. När vi diskuterar tänkbara namn (för framtiden såklart ;)) eller inredning till nästa lägenhet så tror jag att det enklaste ibland vore om vi bodde på olika ställen och hade olika namn på barnen ;) Men nja, är ju bättre än nej och det kommer säker när han väl är född, säger han för jag tror verkligen stenhårt på att det blir en kille.



Har haft en toppenhelg i Sthlm, bodde hos min kusin & hans tjej. Var på stan en sväng, myste i gamla stan & shoppade lite smått. Annars har vi mest myst, ätit gott & umgåtts. Hoppas att ni haft en bra helg och att du snart slipper vara tjock =D Det längtar jag efter också ;) Hade bäst! Kramar

2010-04-26 @ 11:03:33
URL: http://jsan8.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0