Tråkigt...

Så jag tänkte att jag skulle överraska med att skriva några rader här:) 

Ja jag har verkligen ingenting att göra nu, eller jag har egentligen massor men jag orkar bara inte ta tag i det just nu...
Tvättat en maskin med kläder och den andra är på gång så den ska väl snart hängas.
Längtar till sommaren så man kan börja hänga tvätten ute så det torkar lite fortare...

Var till Marieberg en snabbis igår men jag hittade inget av det jag ver ute efter så det kändes riktigt surt...
Skulle så gärna vilja hitta en vanlig enkel mobil som man kan hänga ovanför spjälsängen, men det finns bara sådanna som spelar massa melodier, snurrar och andra konstigheter och jag vill ha en vanlig enkel hom bara hänger där.
Helt sjukt att allt ska var batteridrivet nu för tiden, bara föra en massa oväsen som gör föräldrarna tokiga.
Sen kostar dom ju multum... Den billigaste jag hittade kostade ca 300kr och då var det tre djur som hängde i snören och en spegel i mitten, ska jag betala 300kr för det och lite ljud? Nej tror inte det!!!
Det slutar väl med att jag får göra en själv helt enkelt.
Sen tittade jag efter en ny handväska åt mig själv men det var kört, hittade en men den var lite för liten för mina önskemål så jag får leta vidare helt enkelt.

Imorgon blir det storhandling på Willys i Marieberg och förhoppningsvis en tur in på babyproffsen också:)
Kanske en tur bort till Bauhaus också om jag har tur...
Beror på hur stressad Fredrik är över uppsatsen.

Sen har jag återigen hittat mitt
DRÖMHUS!!!
Vet att jag sagt det förut men då visste jag inte att detta fanns...
Och om dom tidigare husen varit "mitt drömhus" så är detta mitt DRÖMDRÖMHUS!!!
Kakelugn, vedspis, stor tomt, stort härligt kök, syrénberså, gammelstuga och stor lada mm
Finns dock en hel del att göra på huset innan det är i det skick jag vill ha det i men allt är redan klart i huvudet, bara pengarna som fattas.
Får köpa mig en lott så får vi se om jag har turen med mig :D

Nej nu är tvätten klar för att hängas så jag ska ta mig an den.

Hoppas ni får en bra dag!



 


Kommentarer
Postat av: Ida Enqvist

Hej hej Erika! Åh, jag känner med dig. Har också en tråkigt dag idag. Men snart är det valborg så våren är verkligen här =). Är allt lite avundsjuk för alldeles snart kommer den lille fram. Sköt om dig! Kram

2010-04-28 @ 17:42:02
Postat av: Nina

Jag har en sån där enkel mobil med trädjur som jag inte använder :) Men vet dock inte hur man hänger upp den då jag själv använde en annan. Men jag kan ta bild och skicka om du vill så kan du få den om du gillar den?

2010-04-28 @ 18:23:00
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Nej, inte ska du betala för den om du vill ha den! Isf får det bli en present från mig :) Kan jag få din mail-adress så skickar jag över bilden?

2010-04-28 @ 20:18:09
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vilket fint hus! Fast jag skulle nog inte vilja bo i Dalarna dock, eller jag tror inte det i alla fall ;) Hoppas att du hittar en fin mobil och lycka till med morgondagens shopping! Hade bäst, kramar

2010-04-28 @ 21:32:41
URL: http://jsan8.blogspot.com
Postat av: Morén

Nu blir jag nyfiken var finns detta hus????

Ja om du nu har tråkigt kan du väl göra en mobil, om inte Ninas duger.

2010-04-28 @ 23:46:01
Postat av: anna hultgren

Åh vilket UNDERBART hus!

Flytta nu hem till Dalarna bums(vi vet alla att det är här du hör hemma...) och köp kåken. Gagnef är mysigt och husen är prisvärda.



Vet du vad... i förrgår skrev jag och tobbe på köpekontrakt på vårt drömhus som vi flyttar till i sommar :)



Jag håller fortfarande fast vid att lillen kommer den 8 maj. Hoppas att allt går bra med förlossningen :)



kram

2010-04-29 @ 11:34:52
URL: http://sunnanangsanna.blogspot.com
Postat av: Johanna

Han är smart han din karl! Fint att få tid tillsammans med er när det väl är dags och slippa känna stressen över uppsatsen då =) Gissar att han kommer ha fullt upp ändå =) Åh, nu tycker jag att han ska komma! Är väldigt nyfiken på den lille ;) Hoppas att du har en bra dag! Tänkte på att det idag är två år sen vi grillade på balkongen i varberga =) Hade bäst! Kramar

2010-04-30 @ 10:49:14
URL: http://jsan8.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0