Underbart väder

Ja den som skulle få för sig att klaga på vädret nu måste ha problem!
Det är helt underbart ute, skulle dock bli lite sämre väder imorgon men fortfarande uppehåll så om det går så ska jag sitta ute på altanen och njuta imorgon med!

Pratat med min bm idag och hon trodde inte att det var uvi men jag ska få lämna ett urinprov imorgon iaf för säkerhets skull.
Hon trodde att det var förvärkar och att jag så sakterliga håller på att öppna mig, och att det var blod i urinen för den sakens skull så vi får väl vänta och se. Gäller bara att jag kommer ihåg att kissa i röret imorgon bitti:)
Så för alla oroliga själar så kan ni nu lugna er...

Idag hade jag ju planer på att åka till Marieberg men det fick jag lov att skjuta på.
Blev helt slut i höfter och kropp efter dammsugningen så det blev bara en tur ner till Willys för att handla lite.
Får ta Marieberg en annan dag istället.
Det var första gången på länge som jag körde bil nu, eftersom jag ver iväg själv och nu kan jag berätta att magen ligger helt mot ratten.
Så nu kan jag inte ta mig iväg själv snart utan Fredrik får snällt skjutsa runt mig:)
Tur att det inte är så långt kvar iaf!

Imorgon får jag ev besök av Luna och Petra:)
Så det blir skoj om dom dyker upp, var länge sedan jag fick besök nu faktiskt.

Nej nu börjar Boston tea party som jag ska se, sen ska jag lägga mig i en renbäddad säng och sova.
Finns det något skönare än att krypa ner i en renbäddadsäng och man själv är nyduschad?!
Nej tror fan inte det, jag är inte helt nyduschad men jag duschade i morse så det gills nästan:)

Tjo så länge:)


Kommentarer
Postat av: Moster

Jag vet någon som kommer att skratta gott om jag säger att din mage är så stor att den når till ratten. Låter som om allt är som det ska med Knoddis, vi väntar med spänning! Tråkigt att du har en del besvär pga den lilla i magen men hoppas att du inte ska behöva ha det så sålänge till. Kul med långa inlägg på bloggen så ofta. Sköt om er alla. Kramar

2010-04-13 @ 15:24:44
Postat av: Petra

Tack för idag vännen =) Kul att ses igen! Vi får ta någon mer dag framöver. När Lunis kom innanför dörren hemma börja hon skrika på en gång.. nää Fegick, hälsa på Giiika.. och ville inte in =) Hade så bra nu! KRAMAR

2010-04-13 @ 22:57:24
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Petra

Av någon anledning så strejkar min telefon så:

Ja det kan vi göra klart faster ska komma =) Söndag passar bra! Och jag kanske kan få låna spaden en stund till? Blev inte färdig idag men antagligen imorgon.. Kramkram

2010-04-14 @ 21:21:09
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0