Amning och mjölkersättning

Ja det blev slutsattsen.
Eftersom jag har så pass ont och så mycket sår som blöder på bröstvårtorna så bestämde vi att dryga ut amningen med mjölkersättning:(
Känns inge roligt alls men vad gör man?!
Hoppas att det kan hjälpa mig till att få ordning på bröstvårtorna lite iaf...

Sen över till frökens resultat på vågen och längden.
6190 gram och 61cm lång:)
Hon ligger så fint på sin kurva och allt ser jättebra ut.
Sen fick hon ju 3 månaders vaccinationen idag också, det var inge roligt alls!
 Hon skrek och grät så jag har aldrig hört något liknande förut, helt otröstlig:(
Men nu är det gjort iaf, och lillhjärtat somnade tillslut i vagnen när vi gick hem så nu ligger hon i den och sover!

Nu ska jag ta tag i städningen här hemma, vilket verkligen behövs!!!!!
Usch det var länge sedan det såg så här grisigt ut här hemma, tur att man inte väntar besök idag;)

Hoppas ni får en trevlig dag!

 


Kommentarer
Postat av: svärmor

Hoppas det läker nu och att du äntligen blir bra.

Lillfröken växer och blir bara större, roligt att jag får träffa er på torsdag.

Ha det bra tills dess.

2010-08-16 @ 16:25:32

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0