Badbruden

Clea verkligen ÄLSKAR att bada!
Hon skiter fullständigt i om hon får vatten i ögonen, näsan och munnen hon plaskar bara vidare som om ingenting har hänt:)
Vilket är jätteskönt, så troligtvis kommer vi få problem med att få upp henne ur vattnet när hon blir större...
Men vad gör det hellre en unge som gillar vatten än en unge som är livrädd för vatten!


Nybadad och iförd i hennes fina morgonrock som hon fått av gemmelfarmor Berit och gammelfarfar Kurt.



Idag var vi ut till Marieberg och köpte lite nya utemöbler till framsidan, så fint blev det men tyvärr fattades det två sugpropp som ska sitta på bordet för att hålla glasskivan på plats så vi får åka tillbaka imorgon för att se om dom kan göra något för att hjälpa oss.
Det känns ju lite tråkigt att det fattas saker när man köper nytt och vill få det fint, men men....

Imorgon kommer Malin och hälsar på:)
Det ska bli riktigtroligt!
Så det ser vi fram emot, så vi får väl se vad vi ska hitta på.

Nej nu ska jag försöka få fyllgubben i säng, men det lär väl ta en stund kan jag gissa...
Men börjar jag nu så kanske vi är i säng till strax efter 00!
Annars får jag lägga mig själv och försöka somna, vilket inte är det lättaste i detta musikspelande, förstår inte att Clea kan sova i detta ojud men det gör hon ju tydligen:)

Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, så det blev ett par öl i de nya utemöblerna alltså ;P Hoppas att hans opposition gick bra! Hon är ju för söt och skönt att hon gillar att bada =) Tack för en väldigt trevlig fika, är alltid lika mysigt och roligt att umgås med er =) Kramkram

2010-08-27 @ 08:19:39
URL: http://jsan8.blogapot.com
Postat av: moren

Du vet väl själv hur du var i vattnet.....Sådan mor sådan dotter.

2010-08-27 @ 12:55:14
Postat av: Anonym

Hon är ju så himla söööt!! Lilla tjejen! Skönt att hon gillar vatten, tog Luna ett år att gilla att bada :P

Och jag lider med dig :P fick hem min fyllegubbe tidigare än vanligt! Lika bra det! KRAM PÅ ER! Vi måste ses någon dag, vet inte riktigt än hur min arbetsvecka ser ut men något hål i schemat finns nog.

KRAAM

2010-08-28 @ 21:06:59
Postat av: Petra

och som vanligt glömmer jag skriva VEM på bärbara. =)

2010-08-28 @ 21:08:23
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0