Clea Elsa Louise Holm

Japp nu är det registrerat och godkänt.
Fick brev från skatteverket idag om att namnbytet och allt var klart, så nu är det bara jag som väntar på att få byta efternamn:)

Haft våra underbara grannar här en stund ikväll, vi grillade lite och oj vad gott det vart!
Får se om jag och Petra ska ses en stund imorgon också, hon glömde ju salladen och läsken här så det finns en risk att jag knallar upp med det imorgon om inte hon hinner ner före;)

Nu hoppas jag att lillan sover för natten, i såfall är det första gången hon somnar på en gång och inte vaknar igen efter 10 minuter, och det har gått 15 nu så jag håller mina tummar...
Älskar denna lilla människa så sjukt mycket!
Nej jag hoppas att hon sover nu så jag och älsklingen kan krypa ner i badkaret en sväng innan sängen väntar.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Moren

Vi väntar också vore kul med bröllop.

2010-08-04 @ 22:30:52

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0