Cleas rum

Ja jag vill verkligen ta tag i det nu och fixa till det så allt blir i ordning.
Har hittat en jättefin sänghimmel på blocket som jag hoppas finns kvar så jag kan köpa den.
Sen finns det även en förvaringshylla på IKEA som jag ska köpa, i samma serie som hennes säng så det blir nog bra:) Måste bara få Fredrik att inse att vi måste köpa den snart så vi kan få klart med allt, men det är ju lättare sagt än gjort... Men ett steg är ju att han accepterat hyllan så får vi ta resten senare:)
Så här ser hyllan ut iaf

Vill ha fler möbler från den här serien tex skötbordet, men det får bli ett senare projekt:)
Ska även försöka bearbeta Fredrik, med att flytta ut datorn ur hennes rum...
Vill ju inte ha den i sovrummet eller vardagsrummet heller egentligen men vad som hellst är bättre än att den står i hennes rum!
Så man kan använda den även när hon somnat...
Ska försöka köpa lite ramar också så man kan få upp lite kort och dopbeviset på väggarna.
Hoppas mor kan få tag i hon som har hand om församlingshemmet i Siljansnäs också eftersom vi glömde hennes dopljus där efter dopfikat...

Ja så mycket mer har jag nog inte på hjärtat just nu men jag återkommer när jag har det:)

Ha en trevlig dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket vigselbevis?

2010-08-11 @ 17:32:15
Postat av: Anonym

Jaha, dopbeviset.

2010-08-11 @ 19:46:08

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0