Ny design...

Skulle så gärna vilja ha en ny design, men jag vet ju inte hur jag själv vill ha den så det blir ganska svårt att be någon göra en då...
Är det någon som har tips på någon som kan göra en ny design åt mig utan att det kostar en förmögenhet så säg gärna till!

Ja så har min lilla flicka lyckats dra på sig en förkylning också:( 
Men hon är glad iaf det är bara näsan som är tät men så länge hon är feberfri och glad iaf så gör det inte mig så mycket.
Även jag börjar känna av förkyningen nu så hon har väl smittat mig eller något.
Men det gör inte så mycket, jag är ju hellre sjuk än att hon ska behöva vara det.

Varit och köpt målarfärg idag till min bokhylla som vi ska måla om och ställa in i Cleas rum, så vi kan få ordning på hennes grejor.
Sen har jag hittat en jättefin sänghimmel på blocket här i Örebro men när jag försökt ringa så är telefonen avstängd, varför lägger man ut en annons om man sen inte tänker ha telefonen på!? jag bara undrar...

Nej nu är det fångarna på fortet som gäller heja bönderna! :)

Bye


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas hyllan blev fin. Ang. design så vet jag tjejer som fixar en om man betalar en 100 eller så... Är tyvärr urusel på det hela så jag kan inte erbjuda någon hjälp mer än så ;)Hade Bäst! Kramar

2010-08-30 @ 23:19:49
URL: http://jsan8.blogapot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0