Semestern är över.

Ja tyvärr gick semesterveckan i Varberg på tok för fort!
Hade gärna stannat där iaf en vecka till:)
TACK kära svärföräldrar för att vi fick följa med!
Som vanligt var vi ruskitgt dåliga på att använda kameran men lite bilder tog vi.
Dock mest bilder på havet men håll till godo iaf:)

      

En kvällspromenad med vacker utsikt!

    

  

Lite bilder från det lilla tåget som gick från campingen in till stan.
(Mittersta bilden överst är Varbergs fästning)



Cleas ena kusin Axel



Våran egen Lucky luke ;)
Cleas andra kusin Victor.

Ja Clea har ju hunnit bli 11 veckor så här kommer den bilden :)



♥Älsklingen 11 Veckor♥


Inatt sov hjärtat i sitt rum för första gången...
Det gick jättebra och mamma sov sjukt bra hon också:)
Så detta ska vi bara låta fortgå!
Ska fortsätta ställa alla möbler på rätt ställe idag så det ser ut som ett rum som någon bor i;)

Nu ska jag ägna lite tid åt Clea igen, tänk att mman kan älska någon så sjukt mycket!
♥Älskar min egen lilla familj♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för att ni ville följa med.

Jag gick i ett lyckorus då jag fick ha mina kära barn (inkl. Janne och Erika)och barnbarn så nära mig

under en hel vecka.

Hoppas vi kan göra om det flera gånger.

Pussa dom fyra andra älsklingarna från mig så hörs vi snart.

2010-08-02 @ 21:15:45
Postat av: Evelina

Herre gud vad söt hon är :) Och vad fort tiden går..

Syster ska ju snart göra kejsarsnitt, så när vi ska ner dit skulle vi ha passat på och hälsat på er så man får träffa er någon gång :)

Kram

2010-08-07 @ 00:59:10
URL: http://evelina85.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0