Sista julklapparna

ska idag inhandlas:)
Ska bli så skönt att få det klart så man kan börja njuta av julen...
Julen känns dock inte alls lika rolig i år tyvärr!
Jag som i vanliga fall älskar julen och allt som hör där till, men i år har jag inte ork till något alls...
Har inte bakat varken pepparkakor elller lussebullar, inte tomtat något inte ens satt fram någon adventsstake på bordet att tända för varje advent, inte sett ett enda avsnitt av årets julkalender, inte kokat knäck...
Vet inte varför men alla energi och lust har försvunnit:(
(Kan vara därför jag inte orkat skriva här på ett tag)
Känner mig konstant trött också, fast jag tycker att jag sover tillräckligt...
Men det hör väl till när man har småbarn kan jag tänka:)

Igår var vi iaf väg till BVC för längd och vikt på fröken.

Vikt: 8380g
Längd: 68cm
Huvudomfång: 45,2cm

Så hon växer och blir stor våran tjej:)



Nej nu ska jag försöka lägga fröken så jag kanske kan få lite sömn innan Fredrik kommer hem och det är dags att åka ut och handla dom sista julklapparna.

Vi får se när jag orkar skriva igen ,men ha tålamod jag kommer tillbaka:)




Kommentarer
Postat av: Morén

Vänta du tills nästa år när lillgrodan förstår då tycker du att det är super kul. Sen tror jag att det blir lite avslaget när ni ska åka hem till Dalom och fira jul, att man inte bryr sej lika.

2010-12-09 @ 23:45:03
Postat av: Morén

Glömde! Kul att höra av dej på bloggen tusen tack. Så otroligt underbar lillfröken ni har, super söt.

2010-12-09 @ 23:46:37
Postat av: Mormor

Jag har heller inte fått fram några tomtar eller bakat. Men jag har insett att det blir jul ändå vare sig man vill eller inte.Du kanske får mer energi nästa år när Clea börjar fråga efer tomten. Ha det nu bra, så ses vi till jul. Kram mormor

2010-12-10 @ 15:52:17
Postat av: svärmor

Det blir jul ialla fall. Jag har inte bakat pepparkakor,kokat knäck, bakat kaffebröd eller julstädat extra på många,många år.Det finns så mycket gott att köpa i affären. Viktigaste att man gör det som man själv tycker är roligt och inte känner en massa krav om hur alla andra gör.

Ta det lugnt och njut av Clea och Fredrik och gör eran julen som ni själva vill ha den. Med eller utan julstök.

Längtar efter er. Kram till er alla.

2010-12-10 @ 18:22:50

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0