Argiterad och ledsen!!!

Ja den som tror att detta ska bli ett roligt och intressant inlägg kan sluta läsa här!
Det blir nämligen inget roligt inlägg, jag kommer inte vara ett dugg positiv, jag kommer bara klaga och gnälla i detta inlägg.

Har ingen som helst motivation till att skriva över huvudtaget, men det blir ju bara en massa gnäll om man inte skriver... Sen när man då tar sig tid till skriva något, så får man inga kommentarer, hur kul är det och skriva om man inte får någon kommentar på det man skriver???
Nej jag funderar helt seriöst på att lägga ner bloggandet för ett tag, orkar inte bry mig längre!
Vill inte ens lägga ut magbilden som jag tagit så tråkigt är det.

Jag är så JÄVLA less på jobbet skulle vilja säga upp mig på en gång,
jag verkligen hatar mitt jobb nu, finns inget positivt med jobbet förutom min underbara arbetskamrat Alexandra, utan henne vet jag inte om jag hade varit kvar på jobbet överhuvudtaget!
Ja så illa är det faktiskt, inte ofta man tänker så elaka tankar och önskar så elaka önskningar om någon som jag gör nu, jag verkligen hatar jobbet och jag vet inte hur länge till jag orkar hålla masken, jag har varit så nära att be en viss person flyga och fara åt helvetet men i sista stund hindrat mig, men det är inte länge till jag kan det för snart smäller det!!!
Vet att jag inte har långt kvar nu men det spelar ingen roll jag orkar inte, tre månader känns inte som tre månader, det spelar ingen roll vad folk säger!

Tur att man har en karl som älskar en iaf!
För just nu suger livet, stackars knodd som ligger i magen, det kommer bli den argaste och mest irriterade lilla bebis som någonsin fötts.
Alla aggrossioner jag har inom mig måste ju den på någotvis kunna känna av eller?

Ja nu orkar jag inte skriva mer!
Hoppas ni har det bättre i era liv, för mitt suger!

Tack och Hej.


Kommentarer
Postat av: svärmor

Vet ej vad som har hänt, men så här är det för alla människor emellanåt. Livet går upp och det går ner ibland. Som person har man alltid ett eget ansvar för hur man reagerar i olika situationer, och det ligger mycket i det man säger , sov på saken så känns det oftast mycket bättre när man har fått lite distans på saker och ting. Hoppas det känns bättre idag. Egentligen har vi det väldigt bra och inga större bekymmer som vi inte kan påverka. Tänk positivt så känns det mycket bättre.

2010-01-07 @ 08:36:24
Postat av: Petra

Hej vännen.. låter som en jobbig period. Vet ju att du har lite skumt folk på jobbet, dock inte vad som hänt denna gång. Men tvingas man ha idioter runt sig så får man stänga av. Då kommer dom inte åt en med dåliga energier. Retligt att det är 3 månader kvar men du får ge dig fasiken på att du kommer klara det. Sen måste man ju säga till när måttet är rågat, och inte ta hur mkt skit som hellst. Men det är en svår balans.



Gud vi måste ses snart.. nu var det länge sen igen, saknar dig med! Rickard har haft magsjuka och Luna feber så idag är det karantän tills vi ser om det är över på riktigt. För övrigt är det tandvärk, både jag och rickard kämpar mot visdomständer som gör så in i helvete ont!! Jag har ju underskattat tandvärk det är en sak som är klart! Men så länge det finns verktanbletter så =)

Hur har ni det nu i helgen? Är nästan bara söndagar som funkar, och veckodagarna förståss. Kanske kan försöka styra upp nått =)

kramar

2010-01-07 @ 17:19:48
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hoppas att du har sovit gott så den mesta aggretionen har blåst bort. Tänk på lilla knytet i magen som säkert önskar sig en lugn och snäll mamma.

Det är bara att bita ihop och hoppas att du står ut i tre månader. Kramar

2010-01-07 @ 17:51:11
Postat av: Moren

Klart att du fixar det. Det finns alltid tunga stunder i livet men efter "regn kommer solsken" heter det, och du har väl något väldigt mysigt framför dej. Det är inte bara din pojkvän som älskar dej det gör jag med, min snuppehöna som nu i sin tur ska bli mamma. Som sakt jag hör av mej idag lite senare(har ställt mobilen så jag glömmer inte idag). Var rädd om varandra och det är du som väljer hur du ska må. KRAMIZ

2010-01-09 @ 00:06:16
Postat av: Malin

<3!

2010-01-09 @ 16:10:25
Postat av: Tomten

25 grader kallt, snö i drivor - och halt. Men om två månader kommer vårkänslorna, det spritter i kroppen och längtan efter njutningarna... Sjösättning, varma sommarkvällar och livets goda. Och för er den lilla knodden. I livets början och en tillvaro i evighet... Det finns värme...

När endast tomten är vaken...

2010-01-09 @ 21:53:12
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0