Barnvagn beställd :)

Ja äntligen har vi beställt barnvagn, så nu är det bara 8 veckors väntan ungefär innan vi får den.
Vi beställde en Teutonia Cosmo från tyskland, jag tror att det blir skitbra!
Så här ser vagnen ut, inte rätt färger men ni får ju se hur den ser ut till modellen iaf:)

Bilderna är hämtade från
www.mypram.de där vi beställt den ifrån:)

     

Så nu hoppas jag att knodden ska bli nöjd med sitt nya "åk" ;)

Nu när vi äntligen börjat köpa saker på riktigt till den lille så börjar fingrarna klia riktigt mycket så nu vill jag bara shoppa mer och mer, men jag får hålla mig lugn en sak i taget!
Vi är iaf igång nu och det är ju alltid något...

Jag håller även på att göra en ny design till min blogg så förhoppningsvis om det blir bra så kommer bloggen få en förändring snart... ÄNTLIGEN!!!

Fick tensapparaten idag så nu har jag ett till hjälpmedel till mina smärtor!
Så nu hoppas jag att allt ska gå åt rätt håll.

Ja så mycket mer att berätta har jag nog inte tyvärr, ska fortsätta fila på den nya designen nu så den kan bli klar någon gång:)

Hoppas allt är bra med er där ute!

Vi ses!!!



Kommentarer
Postat av: Sara

öhhh, hittade inte så bra på den där hemsidan=S

2010-01-27 @ 21:31:06
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Den där vagnen blir nog jätte bra! Snygg var den också. ;)

2010-01-27 @ 21:54:16
URL: http://sofiaholm.bloggplatsen.se
Postat av: Moren

Det börjar bli mer och mer verkligt nu när det händer saker. Tror inte Viggo Leo eller Signe har någe emot den ny beställda bilen. Hur var det på sjukgymnastiken i tisdags? Kramis från morén

2010-01-27 @ 22:16:05
Postat av: svärmor

Den var fin. Tala om när bidraget ska komma så ordnar vi det.

2010-01-28 @ 07:12:11

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0