Cleas dop 17/7 2010

Nu är dopet äntligen avklarat:)
Känns jättebra att det är gjort, fick fint väder med mycket mycket värme...
Tror inte jag var ensam om att svettas eller? ;)
Så här kommer lite bilder från dopet.
Tack Anders för att du skötte kameran åt oss!


Clea i väntan på att dopet ska börja

 
Lite gäster:)



 
Välsingnelsen av prästen Lotta och Cleas mormor läser en dikt.

   
Cleas moster My häller upp dopvattnet, Clea döps och Cleas moster Sara läser en dikt.


Clea är nu döpt och klar, resultatet blev
Clea Elsa Louise


Clea och mormor

Ja nu hinner och orkar jag inte skriva mer men jag återkommer när jag har mer ork, känner att jag behöver några timmars sömn nu först.

Vi ses och hörs!



Kommentarer
Postat av: Moren

1000-tack för ett underbart dopkalas. Ni var (och är) så fina. Älskar er.

2010-07-21 @ 11:07:38
Postat av: Evelina

Vilken fin dopklänning och ännu finare dotter :) Hur är det med er annars då? Har ni semester nu? Kram

2010-07-21 @ 13:19:50
URL: http://evelina85.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0