Svar till alla kommentarer i förra inlägget.

Japp hon har en vit beläggning på insidan va kindrna och lite på tungan, det har varit mer förut men det är iaf en vit beläggning.
Glömde skriva det i förra inlägget...

Jag läste om vischyvatten men eftersom jag inte hade det hemma så stog det att man lika gärna kunde blanda vatten och bikarbonat, det skulle tydligen vara likvärdigt med vischyvatten.
Har även provat amningsnapp men den vägrar hon suga på tyvärr.
I annat fall får jag ringa bvc och höra mig för vad jag ska ta mig till.
Har ni mer tips så hör bara av er, vill ha all hjälp jag kan få:)

Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Petra - Lunas mamma

Jag fick ge Luna lokavatten. Det hjälpte ganska bra när jag gav henne det efter varje gång hon ätit och även mellan målen. Jag slapp besvären med bröstvårtorna iallafall. Hoppas det ger sig, jag tyckte att lunas torsk höll sig kvar ganska länge.



Hoppas du inte behöver hitta hundbajs i lägenheten igen :P Mammas hund Queenie hade gjort så förra året när det var varmt en längre tid.

2010-07-12 @ 14:11:29
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0