Clea 4 veckor

Tänk vad fort tiden går hörrni:)
Våran lilla flicka har redan hunnit bli 4 Veckor och imorgon är hon exakt 1 månad gammal!
Det är så roligt nu för det är så många som får barn nu som man känner men fortfarande är det några jag väntar på... Mimi, Sofia och min tremänning Evelina, håller alla tummar för att det ska gå bra för er!

Idag har fröken badat badkar med pappa igen och idag gick allt jättebra faktiskt, inte en tendens till att det var otäckt eller till ett skrik så det kändes roligt, så nästa gång är det väl min tur att bada med henne gissar jag;)



Imorgon ska vi iväg till Socialstyrelsen och skriva på papper om faderskapet eftersom vi inte är gifta jag och Fredrik.
Sen på tisadag är det dags för läkarundersökning och BVC koll, ska bli spännande att se hur mycket hon vuxit och gått upp:)
skruttan har haft väldiga problem med magknip nu men i fredags var vi iväg till apoteket och köpte minifom, måste säga att det var den bästa investeringen jag gjort! Hon är nu mycket lugnare och nöjdare, hon är den vanliga Clea igen och det är riktigt skönt!!!

Tack mormor/gammelmormor ännu en gång för dom fina mössorna, dom kommer komma till användning i sommar;D

Sen vill ni väl ha en liten Clea bild också gissar jag... 

 
♥ Clea 4 veckor ♥

Nää nu tycker Clea att jag ska ägna tid till henne igen, men ett litet inlägg blev det iaf:)
Ha det så bra!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: svärmor

Det är så roligt när du skriver ofta. Jag tror hon har växt bara sedan i tisdags när jag såg henne sist. Syns snart igen.

2010-06-14 @ 06:59:02
Postat av: Johanna

Sötnosen! Hon blir bara sötare & Sötare, och det är tur att du lägger ut bilder för nu är hon ju dubbelt så gammal som när vi träffade henne =)

2010-06-14 @ 08:22:25
URL: http://jsan8.blogspot.com
Postat av: anna hultgren

Vilken skönhet!! :)

2010-06-14 @ 10:37:45
Postat av: Morén

Gud vad hon växer och vad medveten hon är nu. Hon ändras hela tiden. Om ni ändå bodde närmare....

2010-06-14 @ 23:19:56
Postat av: Ida

Clea är så otroligt fin!

2010-06-15 @ 17:21:20

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0