Läkarbesöket på BVC

Idag var vi som sagt på BVC och gjorde ett läkarbesök på lilla Clea.
Allt såg jättebra ut och hon har vuxit 2cm och lagt på sig nästan ett halvt kilo på 2 veckor.
Så nu är längden 54cm och vikten 3935gram.

Imorgon ska Fredrik jobba igen:( tråkigt är det när han gör det men hur ska vi annars få ekonomin att gå runt om han inte jobbar?! Så han är väl så illa tvungen tyvärr!
När han kommer hem ska vi troligtvis upp till Petra med familj och grilla:)

Idag har vi skickat ut dopinbjudningarna iaf så ni har väl förhoppningsvis dom på torsdag tidigast!
Måste sätta mig ner och gå igenom psalmboken på riktigt någon dag och bestämma lite psalmer...
Är ruskigt dålig på psalmer men man får väl offra sig:)

Vi får se om vi eventuellt kanske får besök av min faster med familj i helgen...
Skulle vara roligt dom har ju inte träffat Clea ännu!
I såfall blir det bara över en dag, men vi får se om det blir nu eller om det blir senare!

Usch jag känner mig riktigt trött faktiskt, och inte någon vidare skrivlust har jag heller egentligen men ibland måste man trotts att det tar emot:)
Nej jag avrundar här innan det blir en tråkig läsning.

Dagens citat av: Vergilius Maro 
Amor vincit omnia et nos cedamus amori
"Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken"



Kommentarer
Postat av: Evelina

Gud vad fin hon är eran lilla flicka :)

Men här har det inte kommit någon bäbis ännu. De senaste tre dagarna har kännts som tre månader, men det är väl det dom brukar säga att det gör! Men snart hoppas jag att h*n vill komma!

Vi har planerat att åka neröver något i sommar. Då vore det roligt att få träffa er!!

Kram

2010-06-16 @ 03:58:59
URL: http://evelina85.blogg.se/
Postat av: Petra - Lunas mamma

Åh vilken fin bild ni lagt in på henne! Hon bara växer och växer! Ja vi siktar på grillning idag när gubben din slutat! Hade bra så ses vi! kramar

2010-06-16 @ 08:54:42
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är alltid lika kul att läsa vad du skriver även om det inte blir långt ;) Och vilken söt bild på Clea =)

2010-06-16 @ 10:17:22
URL: http://jsan8.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0