Midsommarfirandet är nu över

Nu har vi varit hem till Dalarna för att fira midsommar, tyvärr svek vädret en smula och det kom några droppar under dagen och kvällen men mestadels var det uppehåll och solen tittade fram:)
Vi hade det iaf trevligt med mycket god mat och trevligt sällskap.
Jätteroligt att Sara och Niklas tog sig tid att komma ner till oss också, något jag verkligen uppskattade.
Tack snälla syster och svåger!!!!
Vi gjorde inget speciellt under själva midsommarafton ingen majstångsresning för min del utan jag var kvar nere vid sommarstugan (Älven) och hjälpte till med disken och passade även på att lutta lite.
Spelade en hel del kubb, vilket mina ben fick känna av!
Vet inte varför alla kastade pinnarna på mina ben men jag bör inte visa dom för allmänheten på ett tag iaf då skulle väl folk tro att jag blev misshandlad eller något...

Nu måste jag börja förbereda på riktigt inför dopet, det är många som sagt att dom kommer iaf så det är roligt.
Ska börja baka nu i veckan kanske på Onsdag när Fredrik är ledig.
Ja han har börjat jobba på Willys nu så nu är det bara jag, lillgrodan och hundarna som är hemma på dagarna.
Så om någon får tråkigt någon dag får ni gärna komma förbi:)

Nej nu borde jag börja fixa mat till mig medans lillan sover...
Undrar vad bara?!
Så fruktansvärt tråkigt att laga mat till sig sjäv, men äta bör man....

Nu får ni ha det så bra, så ska jag försöka lägga ut lite bilder från misommarfirandet någon dag framöver.

Vill passa på att säga till dig
Evelina att du är så duktig som stått ut så länge som du nu gjort och jag bara hoppas att den lille vill komma ut till er snart.
Jag håller alla tummar för er och önskar er all lycka till på förlossningen när det nu blir...
LYCKA TILL!

Nej mat var det ja...

Vi hörs!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0