Tidsbrist!!!!

Förlåt snälla ni för att det blir så glest med inlägg nu för tiden:(
Jag vill mer än gärna blogga men tiden finns inte där längre...
För så fort hon sover så vill man hinna med att göra alla dessa småsaker som man inte riktigt kan göra när hon är vaken.
Så man får helt enkelt acceptera att man inte längre kan göra som man vill.
Jag hoppas verkligen att ni kan ha överseende med att inläggen kommer lite glest nu.

Clea växer och växer iaf:)
Just nu ser hon ut som en finnig tonåring i ansiktet vilket inte är särskillt vacker och så är hon typ helt kal på hår mitt på huvudet men hår runt om ser riktigt rolig ut!
Annars brukar bäbisar bli kala på dom ställena på huvudet som dom ligger mycket på men inte våran dotter inte, om hon nu inte står på huvudet och sover när vi inte ser?!
Men men vi älskar henne iaf:)

Vill även passa på att säga ett jättestort Grattis till Mimi som fått en liten dotter!
Hoppas allt går bra för er och att ni njuter av det lilla knytet.

Nu har ju fröken hunnit bli ännu en vecka så det är väl dags för 5 veckors bilden kan jag tänka;D


♥ Clea 5 Veckor ♥
(Ja ni ser ju själva hur hon ser ut i anskiktet)

På tisadg åker vi norröver igen för att fira midsommar såklart.
Längtar men snart är vi där:)

Imorgon blir det nog en tur ner på stan eller ut till Marieberg för att försöka hitta något att ha på mig i klädesväg...

Nu är tösen inte så road över att jag bloggar llängre så jag får avsluta här!

Ha en bra helg kära vänner.

Hej så länge:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ändrade planer vi ses i midsommar=)

2010-06-20 @ 01:26:50
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: svärmor

Att det är tomt med hår på huvudet kanske beror på att huvudet äntligen växt till en större storlek så mössan sitter kvar.

Att hon ser lite hemsk ut just nu med prickar och annat spelar ingen roll. Det blir en skönhet till slut i alla fall.

2010-06-20 @ 10:05:13
Postat av: Johanna

Tycker att du hinner med att blogga en hel del ändå =) Kul att se hur hon växer! Kramar i massor

2010-06-20 @ 11:54:47
URL: http://jsan8.blogspot.com
Postat av: Morén

Klart attvi vill att du bloggar men vi vet att du har annat som är såklart viktigare just nu, så vi väntar tålmodigt:). Kul att ni snart är i dalom snart, jag längtar.

2010-06-20 @ 23:07:10

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0