Förlossningen inatt...

Ja vi gjorde oss ett litet besök på förlossningen inatt...
Jag fick blödningar vid 23 tiden så jag ringde sjukvårdsrådgivningen och dom kopplade mig vidare till förlossningen på usö, dom ville att vi skulle komma in så dom fick kolla upp det.
Men allt såg bra ut, knoddis mådde fint så efter ultraljuden så fick vi åka hem igen:)
Skönt!
Troligtvis var det bara att jag överansträngt mig och att ett blodkärl hade brustit, men fortsatte det så skulle vi komma tillbaka.
Men allt har varit lugnt nu, knoddis lever rövare som vanligt;)
Så allt känns bara bra!
Nej nu ska jag gå och väcka Fredrik.
Stackarn var jättetrött efter natten och den tidiga morgonen då han var tvungen att gå till skolan.
Men nu har han fått sovit ett tag, så nu får han vakna annars väder han väl på dygnet:)

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Sara

urch vad rädd jag blev när niklas berättade nu när jag kom hem. Fick direkt lov att se om du skrivit något...jag tror det gått en blödar sjuka i natt. Vi har haft två/tre näsblodsfall i dag på praktiken och sen du:P Kärlen i människokroppen har haft det tuft i natt, vi skyller på vädret:P

2010-03-03 @ 17:24:22
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Moster

Skönt att du är så långt gången, nu är det ingen fara om knoddis vill titta ut men det bästa är ju om han/hon får jäsa färdigt ett tag till. Såg att Sara skyllde på vädret, jag skyller på månen. Många blödningar och många barn som föds 3 dygn kring fullmåne. Fullmåne var det ju i söndags. Hoppas knoddis ändå väntar till det blivit lite varmare tider att födas på. Ta det lungt och sköt om er alla! Kramar

2010-03-03 @ 17:48:57
Postat av: svärmor

Blev orolig när jag läste din blogg idag. Lillen har inte växt färdigt än och behöver ligga kvar ett

tag till. Ta det nu lugnt och var rädd om dig, nu är det dags att Fredrik tar över så du och lillen får lugn och ro. Ha det så bra.

2010-03-03 @ 19:01:01
Postat av: Moren

Skönt att allt är lungt nu. Det är ju bäst att Enok får vara kvar tiden ut, men om det skulle vara så att han har bråttom ut så är det ingen fara. Det är bara att vänja sej vid att inte få sova ....

Så passa på medans ni kan.

2010-03-03 @ 22:33:05
Postat av: Petra

Oj här händer det massor medans man är frånvarande. Vad sköt att allt var som det skulle! Vore lite skoj om knoddis ville titta ut vid fullmåne, då får Luna en mån-kompis. Är du hemma nu om dagarna? Jag har bara haft jobb strulet i huvet och jag börjar tröttna rejält på allt som har med det att göra. Tänkte titta ner någon dag nu i veckan om du inte har nått speciellt för dig. Lunis direkt efter dagis så då kanske man kan passa på =)

Ta hand om dig nu njut av magen, snart byts den ut mot lille skrutten!

kramar

2010-03-09 @ 12:33:56
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0