Mammaledig:)

Ja idag är första dagen som har mammaledigt...
Känns riktigt bra faktiskt:)
Så vad har jag då gjort denna lediga dag??
Jo jag har städat!
Det var riktigt behövligt kan jag lova...
Så nu törs jag släppa in folk igen om det nu skulle komma någon utan förvarning och hälsa på;)

Ja och imorgon ska jag baka "Beritlimpa" vet inte det riktiga namnet men det är vad vi kallar den i vår familj iaf:p
Vi ska även på våran första familjegruppsträff imorgon;)
Det ser både jag och Fredrik fram emot...
Alla skulle vara i våran ålder så det känns bra det med.
Kul om det finns någon som man kan umgås med sen också:)
Så man har barn i samma ålder och kan dela saker och ting med det skulle vara riktigt roligt!

Det blir tyvärr ingen magbild denna vecka:(
Har glömt att fota så ni får vänta tills söndag innan det blir en ny magbild (om jag kommer ihåg det)

Vad tror ni om våren då??
Har den kommit??
Är värmen här för att stanna??
Jag hoppas verkligen så, vill så gärna ha vår och värme nu!
Så jag håller iaf tummarna stenhårt för att våren är på G...

Nej så mycket mer har jag inte att berätta för er.
Ska sätta mig framför tvn och titta på fuskbyggarna på tv4 nu.
Ha en bra kväll!

Synes:)




Kommentarer
Postat av: Moren

Farinlimpor är väl det riktiga namnet. Men det är skönt att ha kvar namnet Berit för vips är man liten och går hos dagmamman Berith......

2010-03-11 @ 21:31:31
Postat av: Moster

Skönt med mammaledighet, ta vara på tiden och njut.

Laga matlådor och lägg i frysen, dom blir guld värda när knodden kommit och orken tryter. (ett tips bara). Många kramar

2010-03-14 @ 18:41:06

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0