Oj vad tiden går fort!!!

Vill börja med att gratta min gammelmormor som fyller 90 år idag!
Stort grattis till dig memé hoppas du haft en fin dag!

Veckorna bara susar förbi och jag hinner nästan inte med!
Men det är väl bra att det känns så ibland också;)
Nu är det ju faktiskt bara 5 veckor och 6 dagar kvar tills det ev är dags :S
Hoppas bara att jag inte går över tiden och om jag nu gör det att det inte blir flera veckor för det orkar jag inte!
Är ruskigt trött på att vara tjock nu...
Känner mig bara ful, klumpig och ruskigt tjock!
Det är inte alls så där mysigt som mor hela tiden har sagt att det är.
Hon har hela tiden sagt att man bara går runt och njuter och tycker att man är fin i sin mage men jag tycker som sagt vad precis tvärt om!
Vore det inte för att jag vill ha fler barn så skulle jag aldrig utsätta mig för detta igen, ALDRIG! men jag blir väl tvungen om jag ska få fler knoddisar;)

Ja knoddis ja, inatt tror jag att han vände sig eller något.
H*n knöla och bökade runt som bara den, aldrig varit med om att h*n bökat så tidigare så något rackartyg höll h*n allt på med...
Så här stor är magen nu iaf...
och är det någon som vill byta mage med mig den närmsta tiden så gör jag det gärna!


Vecka 34+1

På torsdag är det 1 April och skärtorsdagen och troligtvis kommer vi att fara hemmåt mot Dalarna igen då:)
Var ju inte längesedan vi var hemma nu men jag längtar som en galning iaf.
Hemma kommer alltid vara Dalarna, det är där jag trivs och vill leva och bo!
En gång dalkulla alltid dalkulla!
Sen på Söndag fyller jag år så då ska vi äta lite smörgåstårta och något gott efter det, vad har jag inte bestämt ännu men vi får se vad det blir.
På måndagen sen åker vi nog tillbaka till Örebro eller om vi gör det på tisdag fm.

Imorgon ska jag iaf hem till Petra och hälsa på, skoj skoj har inte varit dit på jättelänge nu.
Fy på mig!!!

Nej nu ska jag nog försöka ta mig ner i badet en sväng, eller ner är det inte så svårt att ta sig det är svårare att ta sig ur:)
Tur att Fredrik är hemma och kan hjälpa tjockis om det blir problem:)

Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en bra kväll och vecka.
Så ses vi i Dalarna nästa gång:)

Ta hand om varandra!

Over and out:)


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh det börjar dra ihop sig! Vänta några veckor till tills den börjar sjunka och knoddisen fixerar sig :P det tyckte jag var den "tjockaste och jobbigaste" tiden.Vi får prata mer när du kommer, du är så välkommen så! kraaam

2010-03-30 @ 08:56:40
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: svärmor

Det är jobbigt sista veckorna för det är så fullt i magen. Alla organen måste ju vara alldeles tillplattade så man har svårt att äta,svårt att andas och kissnödig hela tiden.Men när älsklingen äntligen kommer ut så glömmer man alltihop och vill göra det flera gånger, tro mig.Ligg eller sitt i det läge som känns bäst och ta det lugnt, vi syns till helgen. Kram på er allihopa.

2010-03-30 @ 19:04:59

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0