Snökaos...

Ja när ska detta eviga snöande ta slut???
Tror jag blir tokig på detta...
Det var så illa idag att jag inte kunde ta mig iväg till jobbet så jag fick stanna hemma!
Öbo har inte plogat av parkeringarna här så när jag skulle köra iväg så stod jag bara och slirade och kom ingenstanns, så jag ringde Fredrik och han fick komma ut och försöka hjälpa mig...
Medans jag väntade på honom kom det flera bilar som också fick problem med att ta sig fram, så vi var flera bilar som stod i alla möjliga olika riktingar och bara slirade.
 Men efter många om och men så lyckades vi ta  oss tillbaka in i garaget igen.
(Eller Fredrik lyckades, jag hade aldrig klarat det själv)
 Det var ett riktigt kaos där ett tag...
Så jag hoppas att Öbo plogar parkeringarna nu i natt så det slipper bli samma kaos imorgon igen...
Men tydligen skulle vädret bli värre imorgon än var det var idag så vi får se vad som händer:S
Nu ska jag slappa lite innan sängen:)
 men ni får ha det så bra så hörs vi snart igen!

Lev livet!



Kommentarer
Postat av: Sara

Har inte ni ett garage att ha bilen i?

2010-03-01 @ 20:49:52
Postat av: Moré

Är det inte underbart med riktig vinter så sejP)

2010-03-01 @ 22:58:32

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0