Godmorgon...

Ja för oss är det faktiskt morgon, vi vaknade vid 12 och kände att det nog var dags att gå upp.
Så vi har nu hunnit svälja frukosten, jag har gått en promenad med hundarna i regnvädret, Fredrik har duschat och Clea sover...
Så nu passar jag på att skriva några rader:)

Clea har sovit jättebra inatt, fick mat vid 00.00 och sen gick jag och la mig och Fredrik nattade lilltösen som inte var riktigt lika trött som mamma...
Vaknade vid 04.30 och gav skruttan lite mat och sen somnade vi om och sov till kl var 09.00.
Hon var då fortfarande vaken men jag la ner henne i vagnen och hon låg där lugnt och stilla och somnade tillslut likaså gjorde mamma sen sov vi till kl var 12.00.
Kan det vara så här "lätt" att vara småbarnsförälder?!
Hoppas bara att det håller i sig, men allt sådant här går ju i perioder så vi får väl passa på att njuta så länge det varar :D

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag men det lär väl visa sig:)

Hoppas ni får en bra dag trotts regnet...

Hejsvejs.



Kommentarer
Postat av: anna hultgren

Man blir så lycklig när man läser din blogg. Tänk vilken gåva att få bli förälder till ett friskt litet barn :)



ta hand om lilla familjen. kram!

2010-05-27 @ 15:54:22
Postat av: Petra - Lunas mamma

Tack vännen för att du förde rickards tankar på en elvisp när han följde med er och handlade idag =)

2010-05-27 @ 22:22:32
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Morén

Var är vecko bilden????

Tänk på att momé har abstinens......

2010-05-28 @ 22:32:00

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0