Feber

Igår var vi till BVC för vacination och läkarundersökning.
Allt såg bra ut enligt läkaren och dom var imponerade över att hon kunde sitta så bra själv:)
Visst lite vinglit är det men hon kan jusitta längre och längre stunder hela tiden nu.

Vikt: 7870 gram
Längd: 65,5 cm
Huvudomfång 44,2 cm

Sprutorna var hon inte lika inponerad över vilket jag förstår men det gick ändå bättre denna gången än förra.
Så mamma kanske kan gå själv med henne nästa gång...

Idag har lillan iaf feber efter vacinationen:( tempen låg på 39,5 vid 9 i morse.
Lilla skruttan var inge glad vilket jag förstår jag skulle inte heller vara glad med den tempen i kroppen...
Men nu sover hon gott i sin säng iaf, så mina planer om att gå på öppna förskolan på sång och musikstunden idag stryks fårn schemat.
Vi ska bara vara hemma och ta det lugnt idag!


Kommentarer
Postat av: anna

Stackars skruttan. Men viktigt med vaccinationer ändå.

Hoppas febern går ner snart.

2010-10-27 @ 11:43:02
URL: http://sunnanangsanna.blogspot.com
Postat av: Morén

Klart att mamma fixar det själv nästa gång.

Önskar ni bodde närmare så jag kunde avlasta lite.

2010-10-28 @ 01:18:41

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0