Blogglust = 0

Har egentligen ingenting att skriva om men det känns som det var ett tag sedan jag skrev nu...
Men jag har ingen blogglust just nu heller, känn som jag har viktigare saker att göra.

Idag har jag iaf målat klart det sista på bokhyllan så det kommer väl en bild på det så småningom när hennes rum börjar bli klart:) Fick iaf tag på dom som lagt ut sänghimmeln på blocket idag, och den fanns kvar så imorgon ska vi åka och hämta den!
Det känns som att hennes rum börjar ta form nu iaf, jätteskönt!

Hon är fortfarande inge bra i näsan och jag vet inte vad mer man kan göra.
högt under huvudet, snorsug, koksalt och näsdroppar.
Hon sover riktigt dåligt på nätterna vilket jag också gör när hon är vaken:(
Stackars liten, börjar fundera på om det kanske inte är en förkylning utan allergi mot hundara!
Vilket jag naturligtvis inte hoppas på!!!
Men vet inte om man kan göra något test mot allergi nu, tror hon är för liten eller?

I Fredag var underbara Johanna och Niklas här.
Alltid lika roligt att träffa er, hoppas det blir snart igen. :)

På lördag har jag och älsklingen förlovningsdag:)
Tänk vad fort ett år går. ♥
Då ska vi iaf ut och äta och kanske gå på bio om det finns något vettigt att se...
Momé kommer och är barnvakt, så det ska bli roligt att komma ut bara jag och Fredrik och ha det mysigt.
Vilket verkligen uppskattas!
Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan Clea men vet iaf att hon är i goda händer.
Man förstår inte hur mycket tiden man haft tillsammans betyder förens man får barn och man inte längre kan umgås på samma sätt...
Så det ska bli jättekul att komma ut och bara vara.
Men att få barn är det bästa som hänt mig, älskar denna lilla varelse mer än någonting annat.

Nej nu vaknade Clea så det är bästa att jag tar henne:)

Ha en trevlig vecka!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbara ni! Skönt att du fick tag på sänghimmelen, tror att hennes rum kommer bli superfint =D Får komma upp och kolla på det när ni är klara. Tiden bara rusar iväg, tänk när N kom hem och sa att du var gravid ;) Var ett tagsen nu =) Hoppas att Sötis blir frisk snart och att det inte är någon allergi. Var allvarlig med barnvakt också, det är bara att säga till! Samma sak med hundvakt om det behövs =) hade bäst! massa kramar

2010-09-05 @ 14:32:47
URL: http://jsan8.blogapot.com
Postat av: Nina [Mamma till Eya och gravid med nr.2]

Ne, inte alls långt kvar nu. Hoppas verkligen att hon vill dyka upp lite tidigare iaf :) Har ingen lust alls att gå över tiden.

2010-09-05 @ 22:30:50
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Petra - Lunas mamma

Stackars Clea! Men jag kommer ihåg att Luna var riktigt snorig och förkyld långa perioder (minimalt med sömn)... Så förhoppningsvis är det inte hundarna!

Hoppas ni får det mysigt på lördag! Vi ska ha mysigt imorgon vi =) Sen var det ju så himla tråkigt att vi inte kunde komma förra helgen.. men vi får ta igen det snart! Måste komma ner och kika på cleas rum sen! KRAM på er

2010-09-09 @ 22:19:51
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0