Nytt försök

Ja det här med bloggandet går ju inte alls nu...
Har verkligen ingenting att skriva om heller känns det som så då blir det inte att jag skriver heller!
Funderar helt seriöst på att lägga ner bloggen ett tag.

Vi är nu på jakt efter en tvilling/syskonvagn, inte för att vi ska köpa en just nu men om några månader börjar det ju bli dags.
Vet vilken vagn jag vill ha men det går inte att beställa ny eftersom den slutat tillverkas 2010.
Men det finns ju en del på blocket att köpa som ser fina ut men vill inte åka hurt många mil som helst, skulle vara bra om man kunde hitta någon här i närheten av Örebro eller i Dalarna någonstans men det finns inte en enda vagn i dessa områden just nu:(
Så här ser vagnen ut iaf.


(Emmaljunga Twin City Cross)


Ja och den 27/4 blir det ett nytt ultraljud då pyret i magen blivit lite större:)

Annars händer det inte så mycket, ska strax ut och börja städa upp på framsidan så man kan känna att våren kommer närmare, snön är iaf nu helt borta och det är jätteskönt!

Sen ska vi ner till Marieberg en sväng innan det är dags attt jobba igen, måste rätta till ett par av dom nya glasögonen jag köpt, det ser ut som dom sitter snett när jag har dom på mig...

Det var väl allt för denna gången, vi får se när jag har ork,lust,motivation till att skriva nästa gång.

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: moren

Härligt att du skrivit. Jag längtar sjukt efter att ni kommer närmare, så att man kan vara med live eftersom bloggandet är lite segt. Hoppas att du lägger ut en lista om gissa datum och kön i sommar det var lite kul.



2011-04-13 @ 23:35:17
Postat av: Maja

Vi har beställt en Teutonia Team Cosmo, vändbar och bra:) Vad ligger en Emmaljunga på?

2011-04-15 @ 07:49:34
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin blogg. Jag har också födelsedag 14 maj :)

2011-04-16 @ 11:54:28
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Phil & Ted har bra syskonvagnar :)

2011-04-19 @ 19:54:08

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0