Listan

Ja då var det dags att gissa igen då.
Vem som helst får vara med, och om någon av gissningarna inte stämmer säg till så ska jag ändra det.


Vecka 27+3

Gissningar:


Fredrik: Tjej 9 September

Ida: Pojke 9 September

Sprall Nisse (Niklas): Pojke 10 September

Jag: Tjej 11 September

Mor/Mormor: Tjej 11 September

Mormor/Gammelmormor: Tjej 11 September

Svärfar/Farfar: Pojke 13 September

Syster Sara/Moster: Tjej 14 September

Annika Espemo: Tjej 15 September

Svärmor/Farmor: Tjej 19 September


Kommentarer
Postat av: Annika Espemo

Hej Erika!

Tänkte också ge mig på en gissning,jag tror det blir en tjej och hon kommer den 15 sept!Varför jag tror det är att din farmorsmor,Karolina Mattsson,var född den 15 sept 1900.Min Viktoria är född den 16:e,så det kan ju bli då också!!Din tremänning Angelica fick en liten dotter den 17 juni,4030 gr och 51 cm lång,Nelly heter hon.Så nu har Clea ännu en fyrmänning här i Jämtland.Kram Annika

2011-06-21 @ 16:50:07
Postat av: Sprall Nisse

Jag vill, Jag vill, Jag vill också vara med och gissa.......hmmmmmmmmmm, (tänker så det knakar i hjärnkontoret) ......... POJKE........den 10 September=)!!!!

2011-06-22 @ 12:58:59
URL: http://sarajbackman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0