Malins student

Ja anledningen till att vi åkte hem till Dalarna förra Torsdagen var för att min älskade och underbara lillasyster Malin tog studenten!
Fy fan vad hon är bra!!!

En mycket varm dag och en tjockis som jag svettades mer än vanligt så jag hoppas Niklas sätter fart med tillverkningen av fläkttrosan och BH.n snart snart:D

Tänkte bjuda på lite bilder från studenten och inte skriva så mycket mer, men som man säger en bild säger mer än 1000 ord:)

      



     



Ja det var väl allt för nu gissar jag...
Återkommer med gissningslistan på pyret om någon dag, för några gissningar har vi fått:)
Så innan veckan är slut så ska jag ha lagt upp den.

Hej svejs!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0