Pigg som en mört och energi till tusen!

Ja jag sitter här och väntar på att resten av familjen ska vakna...
Bara jag och hundarna som motvilligt gjort mig sällskap:)
Fattar inte hur jag kan vara så pigg på mornarna nu för tiden och så mycket energi det känns som att jag har!
Det är iofs skönt att det är så men det är så ovant.
Jag har iaf duschat varit ut med hundarna och hunnit surfat runt på det som jag alltid gör på morgonen, så nu börjar det bli lite långsamt när dom inte vill vakna...

Inatt vid strax efter kl 4 vaknade både jag och Fredrik av en rejäl smäll som måste varit åska men Clea sov.
Har läst runt på FB att det inte bara var vi som vaknat av smällen, utan fler av vännerna man har som bor här i Brickebacken vaknade. 

Idag ska bilen in på besiktning och jag hoppas dom inte har något att klaga på:S

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Morén

Morgon pigg 10:02?

2011-06-07 @ 13:29:22

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0